کد مطلب: 30550
 
معاون شهرداری زاهدان خبر داد
اختصاص ۶ پارک برای خدمات‌دهی به مسافران نوروزی در زاهدان
معاون خدمات شهری شهرداری زاهدان گفت: تعداد شش پارک از پارک‌های اصلی شهر زاهدان برای خدمات‌رسانی به مسافران نوروزی در نظر گرفته شده است.
تاریخ انتشار : شنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۲ ساعت ۲۲:۵۰
اختصاص ۶ پارک برای خدمات‌دهی به مسافران نوروزی در زاهدان
 

به گزارش زاهدانه ، نذیراحمد هاشمزهی اظهار کرد: نخستین جلسه ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی به صورت داخلی در طول هفته‌های گذشته در شهرداری زاهدان تشکیل شد و تعداد 57 نفر از پرسنل در قالب نیروهای ستادی برای انجام خدمات‌رسانی به مسافران تعیین شدند.

وی بیان کرد: اختصاص شش پارک بزرگ که در مکان‌های اصلی شهر زاهدان قرار دارد از جمله پارک کوی قدس، لاله، پردیس و فرهنگیان از جمله جاهایی است که برای انجام خدمات به مسافران نوروزی در نظر گرفته شده است.

معاون خدمات شهری شهرداری زاهدان بیان کرد: در این مکان‌ها سعی شده است تا امکانات اولیه از قبیل سرویس بهداشتی، آب شیرین، شارژ تلفن همراه و سایر ملزومات اساسی و مورد نیاز مسافران در اختیارشان قرار گیرد.

هاشمزهی با بیان این‌که سرویس‌دهی مطلوب به مسافران، همکاری‌های بین بخشی ادارات را می‌طلبد، تصریح کرد: با هماهنگی که با جمعیت هلال‌احمر استان انجام شده است تعدادی چادر هم در برخی از نقاط اصلی و مورد نیاز نصب خواهد شد تا مسافران بتوانند از آن‌ها بهره‌مند و لحظاتی را در آنجا بیاسایند.

وی خاطرنشان کرد: فعالیت‌های عمرانی مرتبط با این ایام شامل لکه‌گیری آسفالت با تلاش مضاعف، رنگ‌آمیزی جداول انجام شده است و به تمامی دستگاه‌های حفار اعلام که از ابتدای اسفند فعالیت‌های خود را متوقف تا چهره شهر مخدوش جلوه نکند.

معاون خدمات شهری شهرداری زاهدان گفت: به منظور زیباسازی جدارهای بیرونی شهر، دیوارها پاکسازی و المان‌هایی ویژه ایام نوروز در قرارداد با پیمانکاران بومی که عمدتا از هنرمندان محلی هستند، منعقد تا با انجام فعالیت‌های هنری مربوطه از جمله نقاشی، طراحی و خوشنویسی در مبادی ورودی و خروجی شهر جذابیت لازم را ایجاد کنند.

هاشمزهی افزود: اقدامات زیباسازی از جمله نورپردازی‌های لازم که سبب ایجاد جلوه‌های زیبا می‌شود از دیگر برنامه‌های شهرداری است که نورپردازی پل تقاطع غیر همسطح شهدای وحدت و زیرگذر میدان امام علی (ع) زاهدان از آن برنامه‌هاست.

وی با اشاره به مبلمان و فضای سبز شهری نیز گفت: در تمامی بلوارها و پارک‌های مرکزی سطح شهر، گلکاری معابر انجام می‌شود تا چهره شهر هرچه زیباتر همراه با فرارسیدن سال نو جلوه کند.

معاون خدمات شهری شهرداری زاهدان تاکید کرد: ستادهای پاسخگویی ویژه مسافران نوروزی در مبادی ورودی و خروجی شهر در قالب سیاه‌چادرها نیز به ارائه خدمات خواهند پرداخت.

هاشمزهی، برگزاری جشنواره‌های متنوع در فرهنگسراهای سطح شهر، تهیه بروشور از اطلاعات شهر زاهدان برای ارائه به مسافران نوروزی را از دیگر برنامه‌های این شهرداری در ایام نوروز عنوان کرد.

وی افزود: یکی از معضلات اصلی در ایام نوروز مشکل نخاله‌زدایی است که انتظار می‌رود با همکاری بین بخشی تمامی دستگاه‌ها، چهره شهر از وجود این نقیصه رفع و شهری زیبا را برای ایام نوروز آماده کنیم.

انتهای پیام/
Share/Save/Bookmark
مرجع : تسنیم