کد مطلب: 34836
 
لیگ جهانی والیبال 2014؛
ایران 3 بر 1 نتیجه را به لهستان واگذار کرد
تیم‌ ملی والیبال ایران از ساعت 22:45 در هفته هفتم لیگ‌ جهانی والیبال برای سومین‌ بار مقابل تیم ملی لهستان صف‌آرایی کردو با نتیجه 3 بر 1 مغلوب شد.
تاریخ انتشار : شنبه ۱۴ تير ۱۳۹۳ ساعت ۰۱:۲۱
ایران 3 بر 1 نتیجه را به لهستان واگذار کرد
 
به گزارش زاهدانه ، در هفته ششم رقابت‌های لیگ جهانی ملی‌پوشان ایران 2 شکست سنگین را در تهران به لهستانی‌ها تحمیل و صعود خود را به دور نهایی این مسابقات قطعی کردند. اما در مقابل لهستانی‌ها برای صعود به مرحله نهایی هنوز امید خود را از دست نداده و در صدد کسب بالاترین امتیاز در خانه از تیم ملی کشورمان هستند.

کواچ، سرمربی تیم ملی ایران می‌خواهد در دیدار هفته پایانی مرحله مقدماتی با ترکیب اصلی خود مقابل لهستان مصاف دهد. در ترکیب اعزامی به گدانسک"رضا قراء" به جای شهرام محمودی حضور دارد وی تاکنون در ترکیب تیم ملی (ب) حضور داشته و از آمادگی خوبی برخوردار است.
 
بازی 2 تیم ایران و لهستان از هفته هفتم لیگ‌ جهانی والیبال روزهای جمعه 13 تیر و شنبه 14 تیر از ساعت 22:45 به وقت تهران برگزار می‌شود. مرحله‌ نهایی لیگ‌ جهانی والیبال طی روزهای 25 تا 29 تیر در شهر فلورانس ایتالیا برگزار می‌شود.
 
**ارنج اصلی تیم ملی ایران در سومین دیدار مقابل لهستان اعلام شد
 
سومین دیدار تیم های ایران و لهستان در چارچوب رقابتهای لیگ جهانی والیبال امروز در سالن ارگوآرنا برگزار خواهد شد.
 
بر اساس اعلام اسلوبودان کواچ سرمربی تیم ملی ایران، ترکیب اصلی و آغاز کننده تیم ملی کشورمان را در این دیدار سعید معروف، فرهاد قائمی، فرهاد ظریف، امیر غفور، سید محمدموسوی عراقی، عادل غلامی و مجتبی میرزاجانپور تشکیل می دهند.
 
ملی پوشان کشورمان در این دیدار با پیراهن های سرمه ای مقابل سفیدپوشان لهستان به میدان می روند.
 
تیم ملی والیبال کشورمان تا پایان هفته ششم بیست و پنجمین دوره مسابقات لیگ جهانی با کسب 19 امتیاز جایگاه صدر جدول رده بندی گروه A  را به خود اختصاص داده است و تیم لهستان قعرنشین برای راهیابی به مرحله نهایی نیاز به برد در 2 بازی خود مقابل تیم ملی کشورمان دارد.
 
**بازی ساعت 22:45 آغاز شد

ست اول این دیدار با نتیجه 25 بر 17 به سود تیم ملی ایران به پایان رسید.

ست دوم این دیدار با نتیجه 26 بر 24 به سود لهستان به پایان رسید.

سومین ست این دیدار نیز با برتری 25 بر 23 لهستان به پایان رسید.
چهارمین ست این دیدار با نتیجه 25 بر 23 به سود لهستان به پایان رسید و در کل لهستان با نتیجه 3 بر 1 پیروز این دیدار شد.
دیدار بعدی ایران با لهستان فردا ساعت 22:30 است.
انتهای پیام/
Share/Save/Bookmark