کد مطلب: 30506
 
نرم افزارهای کاربردی برای آخر هفته +دانلود
برنامه های کاربردی از جمله مهمترین اجزای تلفن های همراه هستند که به بخشی جداناپذیر از آن ها تبدیل شده اند. این نرم افزارها در مواقع ضروری به کمک ما می آیند.
تاریخ انتشار : جمعه ۲۵ بهمن ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۴۹
 
تلفن های همراه دارای سیستم عامل های متفاوتی هستند. هر یک از این سیستم های عامل به برنامه های خودشان نیاز دارند تا به درستی اجرا شوند. این هفته نیز برنامه هایی را مخصوص تلفن های متفاوت برای دانلود قرار داده ایم.

کنترل موس و کیبورد با گوشی = اندروید


این برنامه جالب به شما اجازه می دهد تا با استفاده از سیستم بیسیم به کامپیوتر متصل شوید و با کمک آن موس و کیبور خودتان را کنترل کنید. این برنامه می تواند در زمانی که شما موس و یا کیبوردتان خراب شده است به شما کمک کند و این روزها به یکی از برنامه هیا پرفروش تبدیل شده است.

این برنامه را می توانید اینجا دانلود کنید.

پشتیبان گیری از برنامه های تلفن همراه - آندروید


یکی از مهمترین کارهای که باید در مورد تلفن همراهتان انجام دهید گرفتن نسخه پشتیبان است که به شما کمک می کند تا اطلاعاتتان را همیشه به صورت ذخیره داشته باشید. امکانات این برنامه پشتیبان گیری و بازیابی فایل ها به صورت دسته ای و گروهی برای هدر رفتن کمتر زمان، مرتب سازی برنامه ها بر حسب نام و تاریخ نصب و اندازه، امکان پاک کردن سریع برنامه، نمایش مقدار حافظه استفاده شده، پشتیبان گیری از نسخه های چندگانه برنامه ها، جستجوی برنامه از مارکت گوگل و بازیابی لینک برنامه ها، امکان ارسال فایل apk از طریق ایمیل، پشتیبانی از App2SD و امکان به اشتراک گذاری لینک های مارکت است.

این برنامه را می توانید اینجا دانلود کنید.

تمام گره ها در جیب شما


گره زدن یکی از مواردی است که بهتر است آن را کاملا بلد باشید. گره هایی که ما بلد هستیم به چند نمونه ساده محدود شده اند اما می توان با استفاده از این نرم افزار گره های بیشتری را یاد گرفت. نرم افزار مفید و پرکاربرد Knots 3D نحوه بستن انواع گره ها را به صورت 3D آموزش می دهد. این برنامه دارای آموزش 80 گره متفاوت است که در جهت های مختلف برا شما قابل نمایش است.

برای دانلود نسخه آندروئید این برنامه اینجا را کلیک کنید.

برای دانلودنسخه ایفون این برنامه اینجا را کلیک کنید.

نرم افزار پاور منو -  سیمبین


اگر قصد تغییر در منوی گوشی خود را دارید برنامه پاور منو یکی از بهترین های این کار است شما با دانلود و نصب این نرم افزار به راحتی منوی گوشی خود تغییر داده و ظاهری جدید برای سیستم عامل سیمبیان درست میکند.

این نرم افزار را از اینجا دانلود کنید.
Share/Save/Bookmark