کد مطلب: 33594
 
نرم افزارهای کاربردی برای آخرهفته +دانلود
برنامه های کاربردی از جمله مهمترین اجزای تلفن های همراه هستند که به بخشی جداناپذیر از آن ها تبدیل شده اند. این نرم افزارها در مواقع ضروری به کمک ما می آیند.
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۲۳:۴۵
 
تلفن های همراه دارای سیستم عامل های متفاوتی هستند. هر یک از این سیستم های عامل به برنامه های خودشان نیاز دارند تا به درستی اجرا شوند. این هفته نیز برنامه هایی را مخصوص تلفن های متفاوت برای دانلود قرار داده ایم.

نرم افزار ضد سرقت ------- سیمبیان 3


نرم افزار ضد سرقت ویافتن موبایل های گم شده Where's My Phone? برای Symbian^3, Anna, Belle - برنامه ارائه شده یکی از بهترین نرم افزار ها برای یافتن موبایل است شما با کد گذاری روی تنظیمات این برنامه و با فرستادن آن کد به گوش خود از طریق پیامک محل گوشی گمشده خود را توسط آژیری که کشیده میشود مطلع میشوید.

دانلود نرم افزار

افزایش عمر باتری -------- آیفون


نرم افزار حرفه ای سازی و کاستومایز کردن باتری Battery Life v.1.0  برای آیفون و آیپاد و آیپد که به شما امکان مدیریت حرفه ای باتری گوشی خود را می دهد تا بتوانید مصرف خود را مشاهده کنید و پر مصرف ترین برنامه ها را برای کاهش مصرف ببندید.

دانلود نرم افزار

مخفی کردن اطلاعات ------ آندروید



نرم‌افزار Apps Lock & Gallery Hider Pro برنامه ای عالی برای مخفی کردن اطلاعات است. قابلیت Gallery Hider به شما کمک می‌کند عکس‌ها، فیلم‌ها و فایل‌های صوتی را از دید دیگران مخفی نمایید. با قابلیت Apps Locker می‌توانید اپلیکیشن‌های مورد نظرتان را قفل کنید. با این اپلیکیشن می‌توانید به ۳ روش گوناگون فایل‌هایتان را قفل کنید. با یک کد رمز، یک Pattern و یا با صدا که در حالت سوم فقط با وجود صدای شما اپلیکیشن مورد نظر باز خواهد شد. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این برنامه به اندروید ۲.۲ و بالاتر نیاز دارید.

دانلود نرم افزار

مرورگر قدرتمند دلفین ------ آندروید


نرم افزار dolphin browser (به فارسی دلفین بروزر) یکی از بهترین مرورگرهای وب میباشد که تا کنون بیش از ۵۰ میلیون دانلود در پلی استور داشته است. این مرورگر را میتوان یکی از بهترین مرورگرهای رایگان برای اندروید دانست. از ویژگی های این مرورگر میتوان به تغییر صفحات بسیار ساده , تب های نامحدود , پشتیبانی از جاوا اسکریپت , پشتیبانی از فلش و… و از ویژگیهای این نرم افزار در نسخه جدید میتوان به برطرف شدن مشکلات اشاره کرد. همچنین باید اشاره کرد که قیمت این نرم افزار در پلی استور رایگان میباشد و یکی از دلایل محبوبیت این نر م افزار نیز همین ویژگی است.

دانلود مرورگر دلفین
رمز فایل: www.top2download.com
Share/Save/Bookmark