کد مطلب: 34376
 
نرم افزارهای کاربردی برای آخر هفته +دانلود
برنامه های کاربردی از جمله مهمترین اجزای تلفن های همراه هستند که به بخشی جداناپذیر از آن ها تبدیل شده اند. این نرم افزارها در مواقع ضروری به کمک ما می آیند.
تاریخ انتشار : جمعه ۳۰ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۲۳:۱۸
 
تلفن های همراه دارای سیستم عامل های متفاوتی هستند. هر یک از این سیستم های عامل به برنامه های خودشان نیاز دارند تا به درستی اجرا شوند. این هفته نیز برنامه هایی را مخصوص تلفن های متفاوت برای دانلود قرار داده ایم.

کنترل موس و کیبورد با گوشی


این برنامه جالب به شما اجازه می دهد تا با استفاده از سیستم بیسیم به کامپیوتر متصل شوید و با کمک آن موس و کیبور خودتان را کنترل کنید. این برنامه می تواند در زمانی که شما موس و یا کیبوردتان خراب شده است به شما کمک کند و این روزها به یکی از برنامه هیا پرفروش تبدیل شده است.

این برنامه را می توانید اینجا دانلود کنید.

پشتیبان گیری از برنامه های تلفن همراه


یکی از مهمترین کارهای که باید در مورد تلفن همراهتان انجام دهید گرفتن نسخه پشتیبان است که به شما کمک می کند تا اطلاعاتتان را همیشه به صورت ذخیره داشته باشید. امکانات این برنامه پشتیبان گیری و بازیابی فایل ها به صورت دسته ای و گروهی برای هدر رفتن کمتر زمان، مرتب سازی برنامه ها بر حسب نام و تاریخ نصب و اندازه، امکان پاک کردن سریع برنامه، نمایش مقدار حافظه استفاده شده، پشتیبان گیری از نسخه های چندگانه برنامه ها، جستجوی برنامه از مارکت گوگل و بازیابی لینک برنامه ها، امکان ارسال فایل apk از طریق ایمیل، پشتیبانی از App2SD و امکان به اشتراک گذاری لینک های مارکت است.

این برنامه را می توانید اینجا دانلود کنید.

طراحی و ویرایش عکس


PhotoViva یک اپلیکیشن قدرتمند برای ویرایش تصاویر و نقاشی آزادانه می باشد. این برنامه می تواند به شما در تبدیل کردن تصاویر عادی به عکس های هنری کمک بسیاری کند. با براش های مختلفی که قرار داده شده و امکان سفارشی سازی آنها، می توانید طرح های دلخواهتان را بکشید . لازم به ذکر است که حداکثر اندازه ای که امکان خروجی گرفتن عکس از برنامه وجود دارد بستگی به پردازنده دستگاهتان دارد.

این برنامه را می توانید اینجا دانلود کنید.
Share/Save/Bookmark