کد مطلب: 43638
 
ورزش همگانی لازمه زندگی مردم است/تجهیز 100 خانه ورزش روستایی در استان های مرزی
معاون توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان گفت : ورزش همگانی باید بگونه ای در جامعه نهادینه شود تا مردم آن را لازمه زندگی خود بدانند.
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۹ دی ۱۳۹۳ ساعت ۲۳:۵۶
 
غلامرضا شعبانی بهار در گفت و گو با خبرنگار زاهدانه اظهار داشت : ورزش همگانی ورزشی ساده ، ارزان و در دسترس همه در هر مکانی است .

وی گفت : ورزش همگانی به نوعی با فرهنگ مردم اجین است ورزش همگانی با توجه به فعالیتهایی مردم هر منطقه که همراه با شادی است باید مورد توجه قرار گیرد حتی در دنیا هم توجه ویژه ای به آن می شود .

شعبانی بهار با توجه به ضرورت نهادینه شدن ورزش همگانی در کشور گفت : سعی ما بر این است تا ورزش همگانی را بگونه ای نهادینه کنیم تا مردم ورزش را لازمه زندگی خود بدانند زیرا بخش عمده نارسایی های اجتماعی ، اخلاقی ، فرهنگی و گرفتاریهای پزشکی و برخی بیماریها می تواند در قالب ورزش های ساده روزانه مانند پیاده روی حل شود.

تجهیز 100 خانه ورزش روستایی در استان های مرزی

معاون توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان گفت : برنامه های متنوعی در بحث توسعه ورزش همگانی در سطح وزارت خانه در دست اجرا است و حدود 20 میلیارد تومان تا کنون در توسعه ورزش کشور در بخش های مختلف هزینه شده است .

وی افزود : تا پایان امسال تعداد 100 خانه ورزش روستایی در استانهای مرزی شامل استان سیستان و بلوچستان ، خراسان جنوبی ، رضوی و شمالی امسال اغاز می شود تجهیز می شود .

وی با اشاره به ظرفیت نیروهای جوان استان بیان داشت : استان سیستان و بلوچستان دارای ظرفیتهای بسیاری است که وجود نیروی جوان مهمترین آن است و می توان از این ظرفیت با برنامه ریزی صحیح بهره برداری بیشتری را کرد.

انتهای پیام/
Share/Save/Bookmark