کد مطلب: 30886
 
طرح نوروزی کنترل و نظارت تاکسیرانی زاهدان از 25 اسفند آغاز می شود
مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری زاهدان گفت: طرح نوروزی کنترل و نظارت تاکسیرانی این شهر از 25 اسفند امسال آغاز و تا 15 فروردین 93 ادامه خواهد داشت.
تاریخ انتشار : سه شنبه ۶ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۲۰:۱۶
تاکسیرانی
 
تاکسیرانی

ˈبه گزارش زاهدانه ، خدابخش کوهکنˈ گفت: سازمان تاکسیرانی زاهدان با بهره گیری از تمام ظرفیت، امکانات و توان خود با اجرای این طرح نسبت به کنترل و نظارت برعملکرد تاکسی ها اقدام خواهد کرد.

وی اظهار داشت: تاکسیرانی زاهدان با استفاده از تمام کارکنان ستادی و بازرسانان با متخلفان این حوزه قاطعانه برخورد خواهد کرد.

وی از رانندگان تاکسی های خواست همانند گذشته با بازرسان و گشت های خودرویی سازمان همکاری و نسبت به ارائه خدمات بهینه به شهروندان اقدام کنند.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی زاهدان اظهار داشت: مراکز تجاری زاهدان با توجه به تردد زیاد شهروندان از لحاظ تعداد تاکسی مورد نیاز تقویت خواهند شد.

وی تهیه بروشور از اماکن دیدنی کلان شهر زاهدان را از اقدامات این سازمان عنوان کرد و افزود: این بروشورها در ایام نوروز توسط تاکسیرانان بین مسافران توزیع خواهد شد.

کوهکن گفت: گشت تاکسیرانی زاهدان در دو شیفت کار نظارت را انجام و شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تخلف مورد را در سریع ترین زمان به سازمان و یا گشت های خودرویی اطلاع دهند.

وی خاطر نشان کرد: برای جلوگیری از کمبود تاکسی در ایام نوروز سه هزار و 141 دستگاه تاکسی در زاهدان سازماندهی شده اند.

 

انتهای پیام /
Share/Save/Bookmark
مرجع : ایرنا