کد مطلب: 62012
 
معاون خدمات شهری شهرداری زاهدان:
۶۸ المان مناسبتی نوروز در زاهدان نصب خواهد شد
معاون خدمات شهری شهرداری زاهدان از نصب ۶۸ المان نوروزی در زاهدان خبر داد.
تاریخ انتشار : سه شنبه ۹ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۰۹:۴۹
 
محمدرضا مقدم در گفتگو با خبرنگار زاهدنیوز با اشاره به تعداد المان‌های قابل نصب در سطح شهر زاهدان بیان کرد: تعداد ۶۸ المان مناسبتی نوروز و ماندگار مانند رخش و رستم که کاری فاخر و ماندگار در راستای هویت، فرهنگ و رسالت سازمان شهرداری در دستور کار قرار گرفته است.

وی با اشاره به المان‌های نوروزی متعدد و متنوع در سطح شهر افزود: المان با ریسه‌های بلوچی برای اولین بار در جنوب شرق کشور در راستای‌ایست شبانه و نشاط اجتماعی شهروندان در خیابان دانشگاه رونمایی شد.

به گفته مقدم؛ المان‌های نوری در تمامی پنج مناطق شهرداری زاهدان تا پایان سال در معابر اصلی جانمایی و نصب خواهد شد.

معاون خدمت شهری شهرداری زاهدان تصریح کرد: به صورت پایلوت در هر منطقه ۲ بوستان بزرگ مقیاس آماده و احیاء شده که بتوانند میزبان می‌همانان نوروزی در این شهرستان باشند.

وی با اشاره به اقدامات شهرداری مناطق زاهدان در سطح شهر گفت: سرویس‌های بهداشتی، روشنایی معابر و نظافت پارک‌ها در دستور کار شهرداری زاهدان قرار گرفته و تا ۲۰ اسفندماه سال جاری بهره‌برداری خواهند شد.

به گفته این مسئول؛ پارک ملت زاهدان هم یکی از مکان‌های میزبانی از می‌همانان نوروزی در این کلان شهر است و نورپردازی دروازه ورودی شهر در روز‌های آینده رونمایی خواهد شد.

مقدم با اشاره به نصب چادر مسافرتی در برخی از پارک‌ها خاطرنشان کرد: طبق اعلامیه‌ای در ورودی و خروجی شهر در روز‌های آینده اطلاع‌رسانی انجام خواهد شد که مسافرین در همین مناطق می‌توانند چادر برپا و اقامت داشته باشند.

انتهای خبر/
Share/Save/Bookmark