کد مطلب: 28575
 
استاندار سیستان و بلوچستان:
شوراهای جدید از اعضای شوراهای گذشته برای پیشبرد امور شهری مشارکت بگیرند
استاندار سیستان و بلوچستان گفت: شوراها می‌توانند برای داشتن یک عملکرد خوب و رفع مشکلات شهری از شوراهای گذشته مشارکت و مشورت بگیرند.
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۱۳:۰۳

به گزارش زاهدانه ، علی اوسط‌‌ هاشمی صبح امروز در نشست با اعضای شورای اسلامی سیستان و بلوچستان ضمن تشریح اهمیت جایگاه شوراهای اسلامی شهر و روستا، اظهار داشت: اعضای شوراهای اسلامی شهر روستا انتخاب مردم هستند که باید با عملکرد خوب خوب نظر مردم را برآورده کنند.

استاندار سیستان و بلوچستان ادامه داد: شوراها به سبب ارتباط با لایه‌های مختلف جامعه، در بررسی مشکلات و معضلات می‌توانند بهتر عملکرد و شرایط بهتر زیستن را برای مردم فراهم کنند.

این مسئول با بیان اینکه نقش شوراها در تغییر نگاه مدیران به مردم موثر است، گفت: نباید با ایت جایگاه به گونه‌ای رفتار کنید منتج به تضعیف نقش شوراها  و مردم در اداره امور خویش شود.

وی ادامه داد: برای رای و انتخاب مردم ارزش گذاشته و با عملکرد خوب خود کاری کنید که مردم از انتخاب خود پشیمان نشده و به حضور شما افتخار کنند.

اوسط‌هاشمی ابراز داشت: از نظر شوراهای قبلی نیز استفاده کرده و مشارکت جوی باشید.

استاندار سیستان و بلوچستان عنوان کرد: با مشورت کردن حداقل اگر کاری به نتیجه نرسد، مورد سرزنش قرار نمی‌گیرید.

این مسئول خاطرنشان کرد: سعی کنید نهاد نوپای شوراها را زیبا سازی و آفت زدایی کنید و یک درخت تنومند و پر بار و محصول به ثمر بنشانید.

این مسئول گفت: اگر شوراها از عملکرد خوبی برخوردار باشند، نمایندگان مردم برای راهیابی به مجلس هم خواهند شد.

وی از شوراها خواست در مقابل مشکلات شهری بی‌تفاوت نبوده و در رفع کوچه و خیابان‌های سطح شهر بکوشند.

اوسط‌هاشمی یادآور شد: شوراها باید برنامه‌محور بوده و قانون را جدی بگیرند، زمینه تعامل شورا با شهردار، شورا با دهیار را نیز فراهم کنند.

استاندار سیستان و بلوچستان اذعان داشت: کسانی که برای حضور در شورای عالی استان‌ها انتخاب می‌شوند باید از تعصبات دوری کرده و به گونه‌ای خوب عمل کنند که ریاست شورای عالی استان‌ها را بر عهده بگیرند.

انتهای پیام/

Share/Save/Bookmark