کد مطلب: 28927
 
امام جمعه زاهدان:
ملت ایران در 9 دی‌ماه حماسه ای بی‌نظیری را خلق کردند
امام جمعه زاهدان گفت: ملت هوشیار ایران در 9 دی‌ماه حماسه ای بی‌نظیری را خلق کردند و در همان سال در 22 بهمن این حماسه را تکمیل کردند.
تاریخ انتشار : جمعه ۶ دی ۱۳۹۲ ساعت ۱۶:۴۶
 
ایت الله سلیمانی
به گزارش زاهدانه ، آیت‌الله عباسعلی سلیمانی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه در مصلی قدس زاهدان  اظهار داشت:حماسه کم نظیر 9 دی به تعبیر مقام معظم رهبری به دست اراده الهی خلق شد و این روز بصیرت و هوشیاری ملت ایران بود که با حضور میلیونی خود حماسه آفریدند.

امام جمعه زاهدان گفت : اگر چه فتنه 88 شیرینی انتخابات و حضور میلیونی مردم در پای صندوق‌های رای را به کام ملت ایران تلخ کرد اما مردم با بصیرت در حماسه 9 دی، نمونه کامل مردم‌سالاری دینی را برای دنیا به نمایش گذاشته‌اند.

امام جمعه زاهدان افزود: مقام معظم رهبری با رصد فتنه‌های دشمن پیچیده‌ترین بحران انقلاب اسلامی را در سال 88 خنثی کرد.

خطیب نماز جمعه زاهدان اضافه کرد: سران فتنه که در شکل‌گیری این حادثه دخالت داشتند در گذشته برای مقابله با انقلاب به میدان آمده بودند، به مروز زمان پا را فراتر گذارده و حمله به رهبری و اهانت به امام خمینی(ره) و سید الشهدا(ع) آغاز کردند.

وی افزود: مردم ایران در مقابله با دشمن همیشه به موقع در صحنه حضور داشته اند و هوشیاری مردم در واکنش به رفتار قدرت طلبانه فتنه گران سال 88 این حماسه را خلق شد که برای همیشه در تاریخ ماندگار شد.

وی با اشاره به کودتای 18 تیر در سال 59، افزود: ترور اساتید و دانشمندان هسته‌ای کشور نمونه‌های بارزی از اقدامات دشمن برای پیشگیری از پیشرفت ملت ایران است.

وی در بخش دیگری از خطبه ها با اشاره به هفته وقف، آن را ذخیره آخرت برای انسان ها عنوان کرد و افزود: مسئله وقف در دین اسلام جایگاهی بالا دارد و بسیاری از بزرگان دین قسمتی از سرمایه های خود را وقف می کردند.

آیت الله سلیمانی همچنین با اشاره به فرا رسیدن سالروز رحلت پیامبر (ص) گفت: پیامبر (ص) کانون رحمت و مهربانی بودند و اخلاق نیکو یکی از خصیصه های مهم ایشان است که قرآن کریم با عظمت از آن یاد کرده است .

انتهای پیام/
Share/Save/Bookmark