کد مطلب: 34191
 
مسابقات آمادگی جسمانی بانوان ادارات شهرستان زاهدان برگزار شد
نایب رئیس هیئت همگانی استان گفت : به مناسبت نیمه شعبان و هفته ملی سلامت جوان مسابقات آمادگی جسمانی بانوان ادارات شهرستان زاهدان با همکاری معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی در سالن دومیدانی دهکده ورزشی برگزار شد.
تاریخ انتشار : شنبه ۲۴ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۳۵
مسابقات آمادگی جسمانی بانوان ادارات شهرستان زاهدان برگزار شد
 
فهیمه موسوی در گفت و گو با خبرنگار زاهدانه اظهار داشت: به مناسبت ولادت با سعادت یگانه منجی عالم بشریت حضرت مهدی (عج)مسابقات آمادگی جسمانی به منظورافزایش سطح ارتقاء سلامت بانوان شاغل در سطح ادارات زاهدان برگزار شد.

وی گفت: این مسابقات با حضور 40 نفر از بانوان شاغل در سه رده سنی در سالن ورزشی دومیدانی دهکده زاهدان برگزار شد.

نایب رئیس هیئت همگانی استان افزود: برگزاری اینگونه مسابقات و برنامه های متنوع ورزشی، فرهنگی، تفریحی و سرگرمی موجب افزایش سطح کارآیی و ایجاد نشاط و شادابی در بین بانوان شاغل می شود.

وی ادامه داد: به نفر اول این مسابقات به رسم یاد بود هدایایی اهداء و به نفرات دوم و سوم لوح قهرمانی مسابقات آمادگی جسمانی اعطاء شد.

موسوی برندگان این مسابقه را معرفی نمود : در گروه سنی زیر 35 سال خانمها –منیره جمالی از پرسی گاز،سمانه نورایی از اب فاضلاب ومهجبین بابا حسینی از ایران گاز اول تا سوم شدند همچنین در رده سنی 35-45 سال مهدیه مقامی از اب فاضلاب،حمیده جاوید مقدم از حمل و نقل و مهین اقاجانی از ارتش نیرمقامهای اول تا سوم را از آن خود نمودند و در رده سنی 45 سال به بالا نیزصدیقه نجفی،بتول حسن ابادی و آزاده سالارپوراز اموزش وپرورش، اب و فاضلاب وصدا سیما اول تا سوم شدند.
انتهای پیام/
Share/Save/Bookmark