کد مطلب: 30484
 
نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان:
مشورت ‌با دانش‌آموزان ‌تقویت قوه تفکر و تعقل آنان را به دنبال دارد‌
نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان گفت: ‌‌مشورت کردن با دانش‌آموزان که دنبال احساس شخصیت و ابراز وجود هستند باعث تقویت قوه تفکر و تعقل آنان می‌شود.
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۲ ساعت ۱۸:۴۱
مشورت ‌با دانش‌آموزان ‌تقویت قوه تفکر و تعقل آنان را به دنبال دارد‌
 

به گزارش زاهدانه به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان سیستان و بلوچستان، آیت‌الله عباسعلی سلیمانی در دیدار مدیرکل و همکاران حوزه معاونت پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش سیستا‌ن و بلوچستان افزود: اجرای برنامه‌ها و انجام هرگونه فعالیت در حوزه پرورشی و تربیتی بر‌اساس ذائقه و هنر ذاتی معلمان و مربیان تربیتی استوار است.‌

وی ادبیات اسلام و قرآن را رعایت اخلاق، احترام و فروتنی در رفتار انسان‌ها دانست و اظهار داشت: عملکرد و رفتار بزرگان به عنوان الگو، تاثیر مستقیم در رفتار و کردار دانش‌آموزان و نسل جوان و نوجوان جامعه  دارد.

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان تصریح کرد‌: ‌‌مشورت کردن با دانش‌آموزان که دنبال احساس شخصیت و ابراز وجود هستند باعث تقویت قوه تفکر و تعقل آنان می‌شود.

مدیر کل آموزش و پرورش استان سیستان و بلوچستان نیز در این دیدار گفت: ضرورت تقویت بعد اعتقادی و اخلاقی دانش‌آموزان و پرداختن به مقوله تواضع و دوری جستن از خودخواهی و غرور یکی از رسالت‌های مهم تعلیم و تربیت است.

 علیرضا نخعی تصریح کرد: تبیین حقیقت دین و برقراری روابط حسنه و حسن معاشرت در بین دانش آموزان در راس امور پرورشی و تربیتی قرار دارد.

وی تاکید‌ کرد: بیان پیام‌های تربیتی و اخلاقی از زبان علما و دانشمندان جامعه تاثیر بسزایی در ذهن و وجود دانش آموزان و نسل جدید خواهد داشت. 

انتهای پیام/

Share/Save/Bookmark