۱
کد مطلب: 27990
 
امام جمعه زاهدان:
امروز ما شاهد ثمره بسیج در تمامی نقاط کشور در همه عرصه‌ها هستیم
امام جمعه زاهدان گفت: امروز ما شاهد ثمره بسیج در تمامی نقاط کشور در همه عرصه‌ها هستیم در واقع بسیج تبلور وحدت و اراده ملت غیور ایران است که به واسطه همین غیرت سرشار از عشق به انقلاب در مقابل استکبار جهانی تشکیل شده است.
تاریخ انتشار : جمعه ۱ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۱۹:۰۶
آیت‌الله عباسعلی سلیمانی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه زاهدان در مصلی قدس با توصیه به رعایت تقوا اظهار کرد: امروزه دنیا نسبت به رشد و تعالی روزافزون ایران در شرایط دشوار تحریم و تهدید به شگفت آمده است.

وی افزود: این رشد و تعالی جمهوری اسلامی و کسب دستاوردهای مختلف در عرصه‌های گوناگون سبب شده تا دشمنان به صورت مستقیم و غیر مستقیم علیه ملت ایران به نبرد بپردازند.

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان به حادثه تروریستی سفارت ایران در لبنان اشاره کرد و گفت: این حادثه تروریستی هم تلاش غیرمستقیم دشمنان کشورمان است زیرا برای ناکامی ایران در مذاکرات ژنو بسیار به تکاپو و تلاش افتاده بودند آنها با این هدف خواستند تا به نظام جمهوری اسلامی ایران ضربه وارد کنند.

سلیمانی بیان کرد: کشتن افراد بی‌گناه و بی دفاع شجاعت و مردانگی نیست بلکه این قبیل اعمال از انسان‌های شیطان صفت و گرگ صفتی چون رژیم صهیونیستی بر می‌آید.

وی ترورهای کور را در نقاط مختلف کشورمان، تهدید سوریه و اعزام عناصر ددمنش به این کشور، اشغال کشورهای همسایه و عربده‌کشی در خلیج فارس برای حضور نظامی بر علیه ایران، اینها همه مقابله غیرمستقیم استکبار جهانی با جمهوری اسلامی ایران است.

خطیب جمعه زاهدان با گرامی‌داشت هفته بسیج تصریح کرد: بسیج مبدأ حرکت‌های عمومی در زمینه حفاظت و پاسداری از دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

سلیمانی اضافه کرد: هفته بسیج فرصتی مناسب برای بازنگری در دستاوردها و داشته‌هایمان است.

وی گفت: امروز ما شاهد ثمره بسیج در تمامی نقاط کشور در همه عرصه‌ها هستیم در واقع بسیج تبلور وحدت و اراده ملت غیور ایران است که به واسطه همین غیرت سرشار از عشق به انقلاب در مقابل استکبار جهانی تشکیل شده است.
وی با اشاره به تحریم های اعمال شده علیه جمهوری اسلامی و همچنین تهدید نظامی توسط غربی ها به عنوان مبارزات علنی کشور های سلطه طلب علیه ایران یاد کرد و گفت: دشمنی های استکبار به این دو مقوله ختم نمی شود بلکه آنها با اجیر کردن افراد مزدور و حمایت از تروریست ها سعی دارند تا کینه و دشمنی خود را برعلیه ایران اسلامی به طور غیر مستقیم نشان دهند.

نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه دنیای غرب با تهدید و تحریم سعی دارد تا هم پیمانان ملت ایران را دلسرد و ناامید سازد اظهار داشت: اشغال کشور های مسلمان و حضور نظامی در منطقه خاورمیانه و مخالفت با دستیابی به انرژی هسته ای همه گواه دشمنی و مبارزه مستقیم بر علیه مسلمانان به خصوص جمهوری اسلامی ایران است.

سلیمانی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران حسن نیت خود را در مذاکرات نشان داده، ادامه داد: متاسفانه علی رغم همکاری ایران با بازرسان سازمان انرژی اتمی و همچنین دربرگیری روند منطقی در جریان مذاکرات اما کشور های غربی مذاکرات ژنو را به صحنه تهدید بر علیه ایران اسلامی تبدیل کرده و قصد باج گرفتن از ملت ایران را دارند.

وی یادآور شد: با وجود تحریم های متعدد علیه کشورمان اما خوشبختانه تلاش فرزندان ایران اسلامی موجب شده تا ایران اسلامی به پیشرفت های قابل توجهی در زمینه انرژی صلح آمیز هسته ای دست پیدا کند و از این بابت موجب تحیر بسیاری از کشور های جهان شود.

امام جمعه زاهدان به سالروز تغییر قبله مسلمانان از بیت‌المقدس به مکه اشاره کرد و افزود: دلیل تغییر جهت قبله توسط پیامبر مکرم اسلام (ص) به سوی کعبه، این است که در صراط مستقیم لحظه‌ای درنگ برای مسلمین جایز نیست.
خطیب نماز جمعه زاهدان فرا رسیدن روز نیروی دریایی را نیز گرامیداشت و افزود: نیروی دریایی نقش موثری در دوران دفاع مقدس داشته است.

انتهای پیام/

Share/Save/Bookmark
 
 


 
محمد.ن
تبریک میگم سایتتون خیلی قشنگ شده قالبش موفق و پیروزباشید (625)
ممنون از نظرتون و توجه شما به سایت ما
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲-۰۹-۰۱ ۲۳:۲۵:۴۴