کد مطلب: 30042
 
نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان:
جامعه اسلامی زیر ذربین بیگانگان قرار دارد
نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان گفت: امروز جامعه اسلامی زیر ذره‎بین بیگانگان قرار دارد که ما با الگو قرار دادن پیامبر(ص) نباید اجازه دهیم گزندی به اسلام و بدنه آن وارد شود.
تاریخ انتشار : شنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۲ ساعت ۱۳:۳۲
جامعه اسلامی زیر ذربین بیگانگان قرار دارد
 

به گزارش زاهدانه ، آیت‌الله عباسعلی سلیمانی صبح امروز در همایش علمی تحقیقی مذاهب اسلامی در سالن اجتماعات نهاد نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت سیستان و بلوچستان اظهار داشت: توصیف امارت و حکومت اسلامی به معنای بررسی اسلام و جایگاه آن در دنیا است.

امام جمعه زاهدان عنوان کرد: ما به عنوان مبلغان دین وظیفه خطیری داشته داریم، زیرا که معرف دین و حکومت اسلامی هستیم.

وی ادامه داد: امروز جامعه اسلامی زیر ذره‌بین بیگانگان قرار دارد و ما باید پیامبر اسلام (ص) را به عنوان الگو معرفی سرلوحه کار خود قرار دهیم تا گزندی به اسلام و بدنه آن وارد نیاید.

بیست و پنجمین همایش علمی و تحقیقی مذاهب اسلامی با حضور نخبگان و اندیشمندان فرقه‌های مذهبی به نمایندگی از هشت استان کشور برای نخستین‌بار در زاهدان از امروز به مدت سه روز در زاهدان، سالن اجتماعات نهاد نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت سیستان و بلوچستان در حال برگزاری است.

154 مقاله به با ترکیب حوزوی و دانشگاهی به دبیرخانه همایش علمی تحقیقی مذاهب اسلامی ارسال شده که 127 مقاله مورد تایید قرار گرفته که در آخر از مقالات برتر تجلیل و تشکر و جمع کل مقالات تبدیل به کتابی مرجع تدوین و در اختیار تمام پژوهشکده‌های سراسر کشور قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/

Share/Save/Bookmark