کد مطلب: 31754
 
3141 دستگاه تاکسی در شهر زاهدان آماده خدمت رسانی به مسافران نوروزی هستند
مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری زاهدان گفت: در راستای ارائه خدمات مطلوب به مسافران و گردشگران نوروزی تعداد 3 هزار و 141 دستگاه تاکسی در شهر زاهدان آماده ارائه خدمت هستند.
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۹ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۴۳
3141 دستگاه تاکسی در شهر زاهدان آماده خدمت رسانی به مسافران نوروزی هستند
 

به گزارش زاهدانه ، خدابخش کوهکن با بیان اینکه طرح نظارت و کنترل بر نحوه چگونگی ارایه خدمت به مسافران و گردشگران نوروزی از 25 اسفند ماه  آغاز و تا 15 فروردین 93 ادامه خواهد داشت افزود: مراکز تجاری زاهدان با توجه به تردد زیاد شهروندان و مسافران از لحاظ تعداد تاکسی مورد نیاز تقویت شده است.

وی با بیان اینکه تعداد 3 هزار و 141 دستگاه تاکسی در این شهر فعالیت دارند افزود: به منظور ارایه خدمات مطلوب و جابجایی مسافران برنامه ریزی و تمهیدات لازم به منظور استقرار ناوگان حمل و نقل عمومی درون شهری در اماکن اصلی شهر و نقاط گردشگری انجام پذیرفته است.

وی گفت: به منظور نظارت بر نحوه ارایه خدمات همچنین نسبت به راه اندازی گشت های خودرویی در سطح شهر اقدام شده است که شهروندان در صورت هر گونه شکایت و یا انتقاد می توانند نظرات خود را با بازرسان این سازمان اطلاع دهند.

وی تاکید کرد: رانندگان وسایط حمل و نقل درون شهری موظف هستند نسبت به الصاق نرخنامه مصوب در مقابل دیدگان مسافران اقدام کرده و نسبت به رعایت تنظیف خودرو و در شان مسافران اقدام کنند.

انتهای پیام/
Share/Save/Bookmark