کد مطلب: 45010
 
نفوذ ایران در سوریه، کابوسی برای رژیم صهیونیستی
حضور و نفوذ ایران در سوریه هم مرز با اراضی اشغالی به کابوسی برای سران رژیم صهیونیستی تبدیل شده است.
تاریخ انتشار : يکشنبه ۳ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۰۳:۰۶
نفوذ ایران در سوریه، کابوسی برای رژیم صهیونیستی
 
به گزارش زاهدانه ، "حسن حجازی" گزارشگر شبکه المنار گزارش داد: مرکز اطلاع رسانی خاورمیانه‌ای اسراییل در گزارشی ایران را تهدید بالفعل، مستقیم و کلاسیک عنوان و اعلام کرد اسراییل در تنگنا قرار گرفته چرا که ایران پیش از آنکه برنامه هسته ای خود را تکمیل کند در کنار مرزهای این رژیم قرار گرفته است.

در این گزارش مصادیقی از اقدامات ایران از جمله حضور در سوریه و تشکیل حزب الله سوریه مانند حزب الله لبنان و حضور مستقیم ایران در سوریه بویژه در جولان هم مرز با اسراییل عنوان شده است.

بر اساس ادعاهای این گزارش، ایران دهها هزار نیرو را برای ورود به سوریه آماده کرده است و این در حالی است که ایران فعالیتهای خود را در منطقه جولان افزایش داده و به جمع آوری اطلاعات برای انجام عملیات ضد اسراییلی پرداخته است.

در این گزارش ادعا شده: اقدامات نظامی ارتش سوریه در جنوب این کشور را در راستای محاصره اسراییل خوانده و آورده است حضور ایران در سوریه نه فقط برای بازدارندگی در برابر حمله احتمالی اسراییل به تاسیسات هسته ای و یا حمایت از سوریه به عنوان حلقه ای از زنجیره مقاومت است بلکه بر اساس ایدئولوژی ایران مبنی بر لزوم نابودی اسراییل صورت می گیرد. 

حمایتهای ایران از نوار غزه و اعلام ضرورت تسلیح کرانه باختری هم در همین راستا قابل تفسیر است.
 

انتهای پیام/
Share/Save/Bookmark