کد مطلب: 59764
 
امام جمعه اهل سنت میرجاوه عنوان کرد؛
انتخاب آگاهانه آینده سیاسی و اقتصادی روشنی را برای کشور رقم می زند
مولوی عبدالرحیم ریگیان پور گفت:بهبود شرایط کشور بسته به انتخاب اصلح ما در انتخابات است و انتخاب آگاهانه آینده سیاسی و اقتصادی روشنی را برای کشور رقم خواهد زد.
تاریخ انتشار : يکشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۰۹:۵۳
 
مولوی عبدالرحیم ریگیان پور امام جمعه اهل سنت میرجاوه در گفت و گو با زاهد نیوز، بیان کرد: همه ملت ایرات باید با توجه به تاکیدات رهبر انقلاب در پای صندوق های رای حاضر شوند و با انتخاب فردی اصلح آینده روشنی را برای کشور رقم بزنند

وی افزود: کشور ما در گذشته در قضایایی مانند برجام هزینه سنگینی را متحمل شد چراکه مسولان به توصیه های رهبرانقلاب گوش نداده و به بیگانگان اعتماد کردند اما باید بدانیم که بهبود شرایط کشور بسته به انتخاب اصلح ما در انتخابات است و انتخابی آگاهانه آینده سیاسی و اقتصادی روشنی را برای کشور رقم خواهد زد.


وی با بیان اینکه مردم باید دقت بیشتری در انتخاب فرد اصلح داشته باشند، خاطرنشان کرد: همه ما باید شاخصه های رییس جمهور اصلح را از نگاه رهبرانقلاب بدانیم و براساس آن فردی که به این ویژگی ها نزدیکتر و انقلابی و مردمی است به عنوان رییس جمهور انتخاب کنیم و با حضور پرشور در پای صندوق های رای دشمنان انقلاب را ناامید کنیم.

مولوی ریگیان پور تاکید کرد: انتخاب فردی ولایتمدار ، انقلابی و دلسوز مردم می تواند آینده روشنی را برای کشور ترسیم کند و بیانات رهبرانقلاب در باره لزوم حضور در پای صندوق های رای و انتخابی اصلح جهت راه را به همگان نشان داد تا با بصیرت و آگاهی و برپایی انتخاباتی پرشور در سرنوشت سیاسی کشور سهیم باشیم.

وی اذعان کرد: کشور ما سرزمینی غنی از ثروت های خدادای و با جوانان و دانشمندانی بزرگ است که با عمل به توصیه های رهبر انقلاب مبنی بر تحقق اقتصاد مقاومتی در کنار اتکا به توان و تولید داخلی می‌توانیم مشکلات و موانع اقتصادی را از پیش رو برداریم و ایرانی آبادتر از همیشه داشته باشیم.

انتهای پیام/
Share/Save/Bookmark