کد مطلب: 59756
 
یک کارشناس سیاسی مطرح کرد؛
هر رای تیری بر قلب دشمنان انقلاب/حل مشکلات کشور در گرو انتخاب اصلح است
کارشناس سیاسی گفت: حضور مردم در پای صندوق های رای و انتخاب اصلح، سپری دفاعی و هر رای، تیری بر قلب دشمنان است و هر خردمندی با انتخاب شایسته در سرنوشت سیاسی خود نقش آفرینی می کند.
تاریخ انتشار : شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۰۷:۳۹
 
علی لشکری کارشناس سیاسی در گفت و گو با زاهدنیوز، بیان کرد: حضور مردم در انتخابات نشان دهنده مردم سالاری دینی در جمهوری اسلامی است چراکه مردم با رای دادن در تعیین سرنوشت سیاسی خود سهیم می شوند و آینده سیاسی کشور خود را رقم می زنند.

وی افزود: مردم بعد از انقلاب با حضور در انتخابات مختلف از جمله ریاست جمهوری ، نقشی مهم و سرنوشت ساز در آینده سیاسی کشور ایفا کرده اند، بنابراین این بار نیز باید با انتخاب درست از این فرصت برای تقویت اقتدار ملی در برابر دشمنان استفاده کنند و بدانند که حل مشکلات در گرو انتخاب اصلح است.

وی خاطرنشان کرد: رییس جمهور دارای نقش تعیین کننده ای در کشور است و براساس اصل 113 قانون اساسی پس از مقام رهبری بالاترین جایگاه رسمی بوده و این نشان دهنده اهمیت قوه مجریه می باشد.

لشکری تاکید کرد: رییس جمهور با رای مستقیم مردم انتخاب می شود و گستردگی اختیارات و وظایف او نشان می دهد که افکار، رویکردها، عملکرد، جهت گیری ها و توانایی ریاست جهور به طور مستقیم در سرنوشت کشور و مردم در تمام ابعاد داخلی و خارجی تاثیرگذار است.

این کارشناس سیاسی ادامه داد: مردم باید آگاه باشند چه فردی را به عنوان سکاندار کشور انتخاب می کنند و ملاک های فرد اصلح را بدانند، حضور آنها در پای صندوق های رای و انتخاب اصلح، سپری دفاعی و هر رای، تیری بر قلب دشمنان است و هر خردمندی با انتخاب شایسته در سرنوشت سیاسی خود نقش آفرینی می کند.

وی اذعان کرد: مشارکت در انتخابات در راستای حمایت از نظام اسلامی ضرورت شرعی دارد و از سازه های مهم قدرت نرم کشور است و دشمنان را در عرصه های مختلف سیاسی و اقتصادی و غیره از نفوذ در کشور مایوس می کند، فرد اصلح طبق بیانات رهبر انقلاب باید مومن، دارای توانمندی مدیریتی با توجه به داشته های داخلی، مردمی، دلسوز، عدالت محور و جوان گرا باشد و بتواند با توان داخلی و با استفاده از نبوغ جوانان، کشور را به پیشرفت و شکوفایی برساند.

انتهای پیام/
Share/Save/Bookmark