کد مطلب: 37462
 
افتتاح 18پروژه‌ عمرانی در شهرستان زاهدان
‌همزمان با‌ هفته دولت با حضور معاون فرماندار و جمعی از مسئولان شهرستان زاهدان 18 پروژه عمرانی در بخش نصرت‌آباد و کورین افتتاح شد.
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۶ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۰۲:۱۶
افتتاح 18پروژه‌ عمرانی در شهرستان زاهدان
 
به گزارش زاهدانه به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان زاهدان، ‌همزمان با‌ هفته دولت با حضور معاون فرماندار و جمعی از مسئولان شهرستان زاهدان 6 پروژه عمرانی در بخش نصرت‌آباد افتتاح شد.‌

معاون برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرماندار زاهد‌ان در مراسم افتتاح این پروژه‌ها اظهار داشت: این پروژه‌ها شامل خدمات بهداشتی و درمانی، خدمات شهری و کشاورزی و منابع طبیعی است.

عبدالرحمان شهنوازی تصریح کرد: برای افتتاح این پروژه‌ها اعتباری بالغ بر 4/1172 میلیارد ریال هزینه شده است که با افتتاح این پروژه‌ها تعداد 39 روستا و تعداد 190 خانوار از مزایای آن بهره‌مند می‌شوند.

‌همچنین با حضور معاون فرماندار و جمعی از مسئولان شهرستان زاهدان 12 پروژه عمرانی در بخش کورین افتتاح شد.‌

معاون برنامه‌ریزی و امورعمرانی فرمانداری در مراسم افتتاح این پروژه‌ها اظهار داشت: این پروژه‌ها شامل خدمات بهداشتی و درمانی، خدمات شهری و کشاورزی و منابع طبیعی است.

‌شهنوازی تصریح کرد: برای افتتاح این پروژه ها اعتباری بالغ بر 4/4292 میلیارد ریال هزینه شده است‌ که با افتتاح این پروژه‌ها تعداد 381 روستا و تعداد 3512 خانوار از مزایای آن بهره‌مند می‌شوند.

انتهای پیام/

Share/Save/Bookmark