۸
کد مطلب: 40053
 
بخشدار جدید نوک آباد شهرستان خاش منصوب شد
علی اوسط هاشمی استاندار سیستان و بلوچستان، در حکمی 'مهدی جمشید زهی 'را به سمت بخشدار جدید 'نوک آباد' شهرستان خاش منصوب کرد.
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۲۱:۵۷
بخشدار جدید نوک آباد شهرستان خاش منصوب شد
 
به گزارش زاهدانه ، جمشید زهی پیشتر بخشدار جالق از توابع شهرستان سراوان بود که روز چهار شنبه با حضور شماری از مسئولان و معتمدان محلی به جانشینی علی کرد معرفی شد.

محمد اکبر چاکر زهی فرماندار خاش با قدردانی از 17 سال فعالیت علی کرد در سمت بخشداری نوک آباد گفت: بخشدار جدید فردی جوان و از نیروهای بومی خاش است و برای دستیابی به موفقیت به مشارکت و همکاری قشرهای مختلف منطقه نیاز دارد.

وی افزود: نوک آباد از ظرفیتهای خوبی در بخشهای کشاورزی و گردشگری برخوردار است.

خاش در 185 کیلومتری جنوب زاهدان مرکز سیستان و بلوچستان واقع شده است.
Share/Save/Bookmark
 


 
هاشم زهی
با سلام ،هیچ کس علی کرد نمیشه (1468)
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳-۰۸-۱۷ ۱۹:۱۹:۵۳
 
ملازهی
سلام آقای هاشمزهی واقعا راست میگی جمشیدزهی مدیریت بخشداری ندارد،کاش علی کرد را بخشدار جالق می گزاشتند،آدم داری علی کرد در جای جای بلوچستان پخش شده،واقعا علی کرد انسان مومن ومتعهدی است به هر حال دولت جدید در حق شما نوک آبادی ها ظلم نابخشودنی با انتصاب جمشید زهی نموده است. (1471)
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳-۰۸-۲۰ ۰۰:۵۸:۰۹
 
میرکازهی
سلام وعلیکم:مهندس علی کردانسانی بسیار باوقار وباشخصیت بود،قبل از ایشان کسی جرات نداشت در محوطه بخشداری چه به رسددفترش برود اولین بخشدارمردمی ایشان بود الگوی سایر بخشداران وارتباط آنان بامردم بود،هرکس به دفترش مراجعه می نمود قانع بر می گشت تغییر وتحول امری عادی می باشد،به نظر می رسد ایشان در انتخابات سال آینده مقابل پشنگ قرار گیرند با توجه به اینکه ایشان از منتصبین خاتمی وزمان احمدی نژاد ابقا شدند ودر دوران روحانی بر کنار شدند،امانه مانند اطرافیان خاتمی تند رو چپ ونه مانند اطرافیان دکتر احمدی نژاد تند رو راست بلکه شخصیتی وابسته به جریان مقام معظم رهبری ومیانه بود که توانست 17سا ل بخشدار بماند به هر حال باتوجه به مردمی بودنش وشناخت انسانهای سطح پایین جامعه وارتباط ایشان بامردم عادی نه اشخاص خاص رقیب سختی برای پشنگ خواهدبود مردم داری وبی ادعا بودنشان راز موفقیت اش است زیرا وابسته به سرمایه داران خاش نیست مردم خاش اکثر سر مایه دار نیستند متاسفانه سرمایه دارانی در خاش که به اندازه انگشتان دست نیستند دور بر فرماندارونماینده جمع هستند واشخاصی مانند علی کرد راکه دوست دار مردم وبا اقشار مختلف در ارتباط است از صحنه مدیریتی کنار زده اند ان شا الله انتخابات آینده پیروز میان سیاست واجتماع خواهد بود (1476)
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳-۰۸-۲۰ ۲۳:۲۰:۱۶
 
ملازهی
به نظر م استاندار بزرگترین خیانت راباانتصاب جمشیدزهی به سمت بخشداری نوک آباد نموده،باپیگیری های مردم جالق این شخص ... به نوکآباد منتقل شد. (1472)
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳-۰۸-۲۰ ۰۱:۱۵:۴۶
 
محمد شه بخش
علی کرد متعلق به طایفه خاصی نبودایشان خدمتگزارمردم نوک آباد بودند،هرگاه ه بخشدار مراجعه می نمودیم بر خور بسیارخوبی داشت،واقعا شخص سحت کوشی بود در فصل زمستان وقتی نصف شب برق قطع میشد یا دچار گرفتاری می شدیم ساعت یک با دو شب برایش زنگ می زدیم نه تنها گوشی اش جواب می دادبلکه مشکل و گرفتاری ماراحل می نمودن متاسفانه مسولان استان بویژه استاندارباایشان سلیقه برخورد نمودندحق ایشان بود که فرماندار خاش بشوند نه شخص ... از نیک شهر،چاکر زهی از زمانیکه به خاش آمده هیچ تحولی در این شهر رخ نداده چاکرزهی شخصی خودخواهومتکبر است هرچه سریعتراین شخص ناکار آمد را از خاش ببرند ما نوک آبادیا از چاکرزهیو منصبینچاکرزهی واستاندار ... بیزاریم آقای روحانی واقعا جواب رای دادن مردم خاش به شما این بود که مسولین زحمت کش ما را بر کنار کنیدودست نشانندگان خود خواه استاندارواشخاص خودخواهدیگر را به ماتحمیل کنید فقط علی کرد،محمد هاشم زهی رییس آموزش وپروش نوک آباد،ما مدیران شایسته خاش ونوک آباد رامی خواهیم .. (1475)
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳-۰۸-۲۰ ۱۵:۵۶:۲۸
 
پودینه
در ایام سوگواری سالار شهیدان بودیم
که خبر بر کناری علی کرد مارا محزون تر نمود،جابجایی ها ازار زش کسی کاسته نمیشه علی کرد در مناسبت های مذهبی حداکثر سعی وتلاش خود را به خرج می دادویار ویاور مردم نوک آباد بود (1477)
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳-۰۸-۲۱ ۰۸:۰۸:۱۷
 
عبداله زهی
جناب آقای ریس جمهور عزیزجناب آقای استاندارمحترم،مردم خاش ونوک آباد یک صدا به دکتر. روحانی رای دادند،متاسفانه با بر کناری علی کرد باخنجر به قلب مردم نوک آباد زدید
در بلوچستان بخشدار زیاد هست ،حتی باقر کرد به گردپای علی نمی رسد. (1484)
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳-۰۸-۲۶ ۲۳:۲۸:۵۶
 
احمد
برای علی کرد آرزو موفقیت د اریم واقعا انسان درستی است (1495)
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳-۰۸-۲۸ ۱۰:۳۸:۰۱