کد مطلب: 61847
 
سرپرست اداره اجرای پروژه‌های ساختمانی و تأسیسات عمومی اداره کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان خبر داد:
احداث چهار مجتمع و پارک اداری در سیستان و بلوچستان با متوسط پیشرفت فیزیکی ۷۵ درصد
سرپرست اداره اجرای پروژه‌های ساختمانی و تأسیسات عمومی اداره کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان گفت: در حال حاضر چهار مجتمع و پارک اداری در شهرستان‌های هیرمند، مهرستان، زهک و سیب و سوران توسط این اداره کل با متوسط پیشرفت فیزیکی حدود ۷۵ درصد در دست‌ساخت است.
تاریخ انتشار : دوشنبه ۳ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۰۹:۲۶
 
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی زاهدنیوز، مهدی شهرکی با بیان اینکه مجتمع‌های اداری به‌منظور رفاه حال شهروندان گرامی استان برای دریافت خدمات دولتی احداث می‌شود، بیان کرد: پارک‌های اداری شهرستان‌های هیرمند و مهرستان دارای زیر بنای ۲ هزار و ۷۶۷ مترمربع است که پیشرفت فیزیکی آنها به ۸۵ درصد رسیده است.

وی ادامه داد: همچنین برای ساخت پارک اداری شهرستان سیب و سوران در گستره ۲ هزار و ۷۶۷ مترمربع و با پیشرفت فیزیکی ۷۰ درصد تاکنون افزون بر ۵۴ هزار و ۶۰۴ میلیون ریال اعتبار هزینه شده است.

سرپرست اداره اجرای پروژه‌های ساختمانی و تأسیسات عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان از پیشرفت فیزیکی ۶۰ درصدی ساخت مجتمع و پارک اداری شهرستان زهک خبر داد و افزود: برای تکمیل این پروژه به مساحت یک هزار و ۵۶۰ مترمربع نیز تاکنون بیش از ۷۰ هزار میلیون ریال اعتبار هزینه شود.

شهرکی با بیان اینکه جهت تکمیل پارک‌های اداری در دست اداره کل راه و شهرسازی شمال استان در مجموع افزون بر ۳۲۰ هزار میلیون ریال اعتبار موردنیاز است، ابراز امیدواری کرد تا با تخصیص اعتبارات لازم این پروژه‌ها با سرعت بیشتری تکمیل و جهت خدمت‌رسانی به مردم گرامی استان به حوزه‌های مربوطه تحویل داده شود.

انتهای خبر/
Share/Save/Bookmark