کد مطلب: 52621
 
در ادامه ناکام ماندن قاچاقچیان مواد مخدر؛
دستگیری بیش از 3 هزار قاچاقچی بین المللی در سیستان وبلوچستان/ پلمپ 3 کارگاه مواد مخدر صنعتی در کلانشهر زاهدان
فرمانده انتظامی سیستان وبلوچستان گفت: از آنجایی که مراکز مصنوعی مواد مخدر در حال توسعه می باشد تاکنون 3 کارگاه تولیدی شیشه و مواد مصنوعی در مرکز استان پلمپ شده است.
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۷ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۲۵
 
به گزارش زاهدانه، سردار حسین رحیمی در جمع اصحاب رسانه از انهدام باند بزرگ بین المللی مسلح مواد مخدر در سیستان وبلوچستان خبر داد و اظهار داشت: این باند بزرگ بین المللی با استفاده از شیوه و شگردی در زیر مخزن کمپرسی طراحی شده که از طریق آن قاچاقچیان اقدام به حمل مواد مخدر به عمق کشور می کردند.
وی ادامه داد: در عملیات مسلحانه شب گذشته شهرستان ایرانشهر پس از یکساعت درگیری قاچاقچیان از محل متواری شدند.
این مسئول گفت: ماموران نیروی انتظامی در این عملیات موفق به توقیف 2 خودروی کمپرسی و کشف 2 ونیم تن تریاک شدند.


فرمانده انتظامی استان اولویت اصلی پلیس را مبارزه بی امان با مواد مخدر عنوان کرد و ادامه داد: از ابتدای سال تاکنون 75 تن مواد مخدر در استان کشف و ضبط شده که این مقدار پس از انقلاب اسلامی در سیستان وبلوچستان بی سابقه است.
وی در ادامه با اشاره به برخورد قاطع و جدی با خرده فروشان مواد مخدر در استان افزود: با هماهنگی مقامات قضائی برخورد با خرده فروشان مواد مخدر از سه ماه قبل در دستور ویژه قرار گرفته بگونه ای که تاکنون 64 باب منزل مسکونی و واحد صنفی در استان پلمپ شده است.

سردار رحیمی با اشاره به دستگیری هزار و 400 نفر خرده فروش در استان گفت: علاوه بر اینکه فضا برای باندهای بزرگ بین المللی تنگ شده این عرصه برای خرده فروشان نیز ناامن شده است.
وی در ادامه از کشف 76قبضه سلاح جنگی از قاچاقچیان توسط پلیس خبر داد و بیان کرد: از ابتدای سال تاکنون چهار هزار فشنگ نیز از قاچاقچیان کشف. ضبط شده کع اکثر آنها خارجی می باشد.

فرمانده انتظامی استان در پایان از پلمپ سه کارگاه تولیدی شیشه و مواد مصنوعی در مرکز استان خبر داد و گفت: تاکنون 3 هزار و 168 نفر از اعضای باندهای بزرگ بین المللی و حرفه ای در استان درگیر و تحویل مراجع قضائی شده اند.
انتهای پیام/
Share/Save/Bookmark