کد مطلب: 60619
 
اجرای ۱۰ هزار ویژه برنامه گرامیداشت دهه فجر در سیستان و بلوچستان
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: بیش‌از ۱۰ هزار برنامه خرد و کلان به مناسبت گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر در سطح استان برگزار می‌شود.
تاریخ انتشار : يکشنبه ۱۰ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۲۰:۲۱
 
به گزارش زاهدنیوز به نقل از روابط عمومی استانداری سیستان و بلوچستان عباس صفدری در ستاد بزرگداشت دهه فجر استان اظهار داشت: حدود یک‌هزار برنامه شاخص و محوری نیز در استان پیش بینی شده که در ایام دهه فجر به اجرا در خواهند آمد.

وی بیان کرد: اجرای برنامه‌های دهه مبارک فجر در ۲۷ کمیته این ستاد برنامه ریزی شده که با رویکرد مردمی در سیستان و بلوچستان برگزار خواهد شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: برنامه‌ریزی برای اجرای برنامه‌های امسال دهه فجر به گونه‌ای بوده که خوشبختانه اقشار مختلف مردم در همه استان از آن‌ها بهره‌مند خواهند شد.

وی با تاکید بر اینکه دهه فجر امسال اهمیت بیشتری نسبت به سال‌های قبل دارد، افزود: دشمن تمرکز خود را به کار گرفته که کشور را به ناکارآمدی متهم کند از این رو فشارها زیاد است و از سوی دیگر سال اول شروع فعالیت دولت سیزدهم بوده که عبور از این تنگناها اهمیت دارد و حضور حماسی مردم در مراسم‌ها و برنامه‌های امسال پشتیبانی از نظام محسوب می‌شود.

صفدری بیان کرد: همه ما باید در راستای بسترسازی برای حضور و مشارکت همه گروه‌ها و قشرهای جامعه در جشن پیروزی انقلاب تلاش کنیم.

وی گفت: با توجه به این‌که مراسم دهه فجر انقلاب اسلامی در سال گذشته تحت الشعاع شیوع کرونا قرار داشت، مقرر شد، دهه فجر امسال با شعار محوری «جشن ملی ۱۴۰۰» با شور و نشاط و تنوع بیشتر و حضور منسجم همه اقشار و آحاد مختلف مردم برگزار شود.

وی تاکید کرد: تبیین گفتمان انقلاب اسلامی و مقاومت برای نسل جوان و برگزاری برنامه‌های بانشاط و اثرگذار با محوریت مردم و اقشار مختلف در اولویت برنامه‌ریزی ستاد دهه فجر است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: عناوین روزهای دهه مبارک فجر نیز با تاکید بر موضوعات و اقشار مختلف، نامگذاری شده تا همه قشرها در این ایام به نوعی مورد توجه قرار گیرد.

انتهای پیام/
Share/Save/Bookmark