کد مطلب: 56830
 
امام جمعه زاهدان:
بیداری اسلامی باعث کاهش قدرت آمریکا در سطح جهان شده است
نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان گفت: با توجه به موج بیداری اسلامی که در سطح کشورهای مختلف ایجاد شده، امروزه شاهد کاهش قدرت آمریکا و مزدوران آن در سطح جهان هستیم.
تاریخ انتشار : جمعه ۲۸ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۳۸
 
به گزارش زاهدنیوز، آیت الله عباسعلی سلیمانی در خطبه های نماز جمعه زاهدان، افزود: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ایران، شاهد راه اندازی موج بیداری اسلامی در سطح کشورهای مسلمان و غیر مسلمان در کشورهای مختلف می باشیم که این موضوع باعث شده تا قدرت آمریکا در بخش های مختلف رو به کاهش قرار بگیرد.
وی ادامه داد: در گذشته آمریکا دارای قدرت زیادی بود اما در حال حاضر شاهد کاهش و فروپاشی نظام این کشور به دلیل سیاست های غلط می باشیم.
امام جمعه زاهدان با اشاره به افزایش قدرت های کشورهای شرقی، افزود: روسیه با ساخت هواپیماهای پیشرفته و ارتش منظم خود توانست ناتو را نابود کند.
وی تاکید کرد گفت: افول قدرت آمریکا در سوریه و عراق و لبنان روز به روز بیشتر از گذشته نمایان است البته مسئولان این کشور اربده زیاد می‌کُشند اما هیچ کاری از دستشان بر نمی آید.
وی بیان کرد: بسیاری از سیاست مداران آمریکا گفته اند که دولت مردان و کشور آمریکا در دنیای امروز در حال افول بوده و امروزه تمام دنیا بر علیه ترامپ هستند.
سلیمانی با بیان اینکه جریان افول قدرت امریکا در زمان دولت ترامپ بیشتر شده، گفت: با بیداری اسلامی و سیاسی که امروزه در بین دولت‌ها و مردم دنیا آغاز شده، روز به روز شاهد ذلت بیشتر و افول قدرت آمریکا می باشیم.

انتهای پیام/
Share/Save/Bookmark