کد مطلب: 60295
 
امیرعبداللهیان در فرودگاه بغداد:
دولت آمریکا نمی‌تواند از اقدام تروریستی علیه سردار سلیمانی فرار کند
وزیر امور خارجه کشورمان گفت: دولت آمریکا نمی‌تواند از اقدام تروریستی علیه سردار سلیمانی فرار کند از این رو باید پاسخگو باشد، باید عاملین و آمرین این اقدام حمله تروریستی به سزای اعمالشان برسند و به عدالت سپرده شوند.
تاریخ انتشار : شنبه ۶ شهريور ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۵۴
 
به گزارش زاهدنیوز، به نقل از راه دانا،حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان که پیش از ظهر امروز (شنبه) جهت شرکت در نشست منطقه‌ای بغداد به عراق سفر کرده است، پس از ورود به فرودگاه بغداد در محل یادمان شهیدان حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس حاضر شد و در جمع خبرنگاران، گفت: ما در مکانی قرار داریم که شخصیت‌های بزرگی از جمله سردار سلیمانی عزیز، قهرمان ملی و بین‌المللی مبارزه با تروریسم توسط عوامل تروریستی و تروریست‌های آمریکایی به شهادت رسیدند.

وی تصریح کرد: همچنین در مکانی هستیم که در کنار سردار سلیمانی عزیز، شهید ابومهدی المهندس و همراهان ایشان به شهادت رسید. یاد و خاطره شهدای ایرانی و عراقی و همه شهدای مقاومت را گرامی می‌داریم.

رئیس دستگاه دیپلماسی تاکید کرد: حتماً یکی از برنامه‌های اصلی ما در وزارت خارجه پیگیری جدی حقوقی و بین‌المللی طرف‌هایی است که به نام دولت آمریکا و به نام کاخ سفید، آشکارا این اقدام تروریستی را علیه قهرمانان بزرگ مبارزه با تروریسم انجام دادند.

امیرعبداللهیان گفت: آمریکا باید پاسخگو باشد، حتی اگر دولت قبلی آمریکا مرتکب چنین جنایتی شده است، دولت آمریکا نمی‌تواند از این اقدام تروریستی فرار کند از این رو باید پاسخگو باشد، باید عاملین و آمرین این اقدام حمله تروریستی به سزای اعمالشان برسند و به عدالت سپرده شوند.

 

انتهای پیام/
Share/Save/Bookmark