کد مطلب: 48614
 
استاندار سیستان وبلوچستان:
انتخابات کشور برگرفته از مشی انقلاب مردمی است/ انتخابات زمینه ساز رقابت بین بزرگان است
استاندار سیستان وبلوچستان با اشاره به اینکه انتخابات در کشور برگرفته از مشی انقلاب مردمی است، گفت: افرادی که در خود شایستگی ورود به عرصه رقابت را احساس کرده و می توانند در قواره و جایگاه ملی به نمایندگی از افکار مردم به پاخیزند در این عرصه ورود پیدا کنند.
تاریخ انتشار : دوشنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۱۰
 
به گزارش زاهدانه، علی اوسط هاشمی در حاشیه بازدید از ستاد انتخابات مرکز حوزه انتخابیه زاهدان اظهار داشت: روند اجرای کار انتخابات ماه ها قبل مقدمات آن فراهم می شود تا روز آغاز رسمی که با ابلاغ وزیر کشور عملیات رسمی به خود می گیرد.
وی گفت: از ماه ها قبل افراد برای حضور در این عرصه مطالعه کرده و نسبت به انتخابات ادوار گذشته ورود پیدا می کنند تا با بررسی نقاط قوت، آسیب ها و کاستی ها بتوانند خود را منطبق با ارزش این نقش آماده کنند زیرا انتخابات یک اتفاق بزرگ است که نشان از نگاه ارزشمند دارد که خدا به انسان عطا کرده از همین رو باید به این ارزش ها بصورت همه جانبه نگر نگریسته شود تا بتوان به عنوان یک پدیده ثروت ساز و سرمایه آور در کشور از آن استفاده کرد.
این مسئول افزود: انتخابات در کشور برگرفته از مشی انقلاب مردمی است که به تاسی از نگاه بلند امام راحل و مقام معظم رهبری می باشد زیرا سرچشمه از آموزه های دین، اسلام و قرآن داشته و به نوعی ارزش والایی برای رای، نقش و نظر انسان قائل می شود.
وی در خصوص اهمیت انتخابات بیان داشت: بیش از 30 انتخابات بعد از انقلاب برگزار شده و این مهم یعنی مردم اراده کشور را دارند.
استاندار سیستان وبلوچستان با اشاره به اینکه در پنجمین روز از ثبت نام مجلس خبرگان رهبری و در سومین روز از مجلس شورای اسلامی قرار گرفته ایم، ادامه داد: افرادی که در خود شایستگی ورود به عرصه رقابت را احساس کرده و می توانند در قواره و جایگاه ملی به نمایندگی از افکار مردم به پاخیزند در این عرصه ورود پیدا کنند.
وی تصریح کرد: در قانون اساسی در هر حوزه انتخابیه که مردم به انتخاب خود رسیدند آن انتخاب ملت است لذا ارزش های والای انسانی می گویند که مردم باید به سمت شخصیت هایی بروندکه بتواند به معنای واقعی کلمه، عصاره ی فضائل ارزش ها، فرهنگ ها، قابلیت ودانایی خودشان باشد که به خوبی از عهده اعمال دربحث نظارت و پیگیری خواسته های مردم نقش ایفا کند.
هاشمی گفت: نخبگان، فرهیختگان و چهره هایی که از موقعیت ممتاز مردمی برخوردارند باید دامنه وسیع تجارب، دانش وتوانایی های همراه خود را در طلب اخلاص خدمت به جامعه و مردم کشور قرار دهند.
وی افزود: انتخابات زمینه ساز مشارکت رقابت بین بزرگان است ومردم هم با دیدن رقابتی که بین افراد مهم ایجاد شده برای شرکت درشعب اخذ رای و انتخاب بهتر پای صندوق های رای خواهند آمد.
استاندار استان در پایان خاطر نشان کرد: انتخابات زمینه ساز یک سرمایه سازی وتولید ثروت درکشور است و با این انتخابات شاهد سرفصل نوینی برای شکوفایی کشور دراین مقطع زمانی خاص خواهیم بود.
انتهای پیام/
Share/Save/Bookmark