کد مطلب: 39308
 
ورزش و خواب کافی، دو راهکار عمده پیشگیری از سرطان در زنان
ورزش منظم و روزانه و خواب کافی در طی شبانه روز، دو راهکار عمده برای پیشگیری از ابتلا به سرطان و همچنین برخی دیگر از بیماری‌های خطرناک به ویژه در زنان است.
تاریخ انتشار : شنبه ۲۶ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۰۲:۱۰
ورزش و خواب کافی، دو راهکار عمده پیشگیری از سرطان در زنان
 
به گزارش زاهدانه ، پیمان عزیز محمدی فوق تخصص غدد و متابولیسم اظهار داشت: بیماری‌های قلبی و عروقی، سرطان، دیابت، بیماری‌های مغزی و عصبی، بیماری‌های مفصلی و عضلانی و استخوانی، بیماری‌های کلیوی و برخی دیگر از بیماری‌های مزمن و زمینه‌ای، از بیماری‌های بسیار شایعی هستند که روز به روز شیوع بیشتری می‌یابند.
 
وی با اشاره به اینکه پیشگیری از بیماری‌های فوق به ویژه بیماری‌های قلبی و عروقی و سرطان نیاز به اصلاح روش‌های زندگی دارد،‌ تاکید کرد: اصلاح عادات زندگی به ویژه عادات رفتاری و غذایی کار چندان دشواری نیست که البته کمتر مورد توجه قرار می‌گیرد.
 
عزیز محمدی گفت: ورزش منظم و روزانه و خواب کافی در طی شبانه روز، دو راهکار عمده برای پیشگیری از ابتلا به سرطان و همچنین برخی دیگر از بیماری‌های خطرناک به ویژه در زنان است.
 
وی یادآور شد: پرهیز از استعمال دخانیات، پرهیز از قرار گرفتن در معرض هوای آلوده، پرهیز از قرار گرفتن با مواد شیمیایی مضر نیز در کاهش خطر ابتلا به سرطان بسیار موثر است.
 
 
انتهای پیام/
Share/Save/Bookmark