کد مطلب: 33548
 
به مناسبت گرامیداشت سوم خرداد
برنامه های مختلف ورزشی در استان برگزار خواهد شد
رئیس هیئت ورزشهای همگانی استان سیستان و بلوچستان گفت : به مناسبت گرامیداشت سالروز فتح خرمشهر جشنواره فرهنگی ورزشی پرواز بادبادکها در شهرستان زاهدان و چندین برنامه ورزشی دیگر در سطح استان برگزار می شود.
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۰۲
 
عباس سلامتی
عباس سلامتی در گفت و گو با زاهدانه اظهار داشت : روز شنبه در جلسه ستاد گرامیداشت سالگرد سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر در اداره کل ورزش و جوانان با حضور نمایندگان ادارات کل استان برگزار شد و مقرر شد برنامه های مربوط به سالگرد آن روز تاریخی باید طوری برگزار شود که حماسه آن روزها در میان اقشار مختلف مردم تداعی شود.

رئیس هیئت همگانی استان گفت از سوم خرداد باید به عنوان نقطه عطفی در دوران دفاع مقدس نام برد و افزود: از تمام دستگاه های اجرایی استان خواستارم در جهت برگزاری برنامه ای باشکوه و با کیفیت تلاش کنند و یاد آن حماسه عظیم را گرامی دارند.

عباس سلامتی با اشاره به اینکه برنامه های متنوع ورزشی و با کیفیتی در جهت بزرگداشت حماسه آزادسازی خرمشهر در سطح ادارت ورزش و جوانان استان تدارک دیده شده است، گفت:برگزاری جشنواره فرهنگی ورزشی پرواز بادبادکها در شهرستانهای استان ،برنامه کوهپیمایی عمومی ،برگزاری مسابقات دوی 5 کیلومتر بزرگسالان قهرمانی استان وبرگزاری همایش دوچرخه سواری عمومی از مهمترین برنامه های هیئت ورزشهای همگانی نام برد.

وی افزود : جشنواره پرواز بادبادکها عصر روز جمعه (2 خرداد) در دهکده ورزشی شهرستان زاهدان برگزار خواهد شد .

وی در پایان :هدف از برگزاری این برنامه ها ورزشی با محور خانواده ها ومردم می تواند بر کیفی تر برگزار کردن و دربرگیری و همگانی کردن ورزش در بین مردم موثردانست و افزود : اجرای این برنامه ها درایجاد شور و نشاط و تشویق عموم مردم به ورزش و رسیدن به استانداردهای جهانی در این حوزه توصیف کرد. که متاسفانه به دلیل تغییر شیوه‌های زندگی و زندگی مدرن و به قول معروف پشت‌میزنشینی شاهد هستیم که مردم استقبال و گرایش کمتری به ورزش کردن داشته و بخش مهمی از جامعه نیز به دلیل مشغله کاری، زمانی برای ورزش ندارند.
انتهای پیام/
Share/Save/Bookmark