کد مطلب: 29644
 
تصاویر ترسناک از ستاره خورشید + عکس
دانشمندان تصاویر باور نکردنی و حیرت انگیزی از ستاره خورشید توسط یک ماهواره انحصاری گرفته شده را در معرض دید عموم قرار داده اند.
تاریخ انتشار : شنبه ۲۸ دی ۱۳۹۲ ساعت ۰۰:۱۴
به گزارش زاهدانه ، اختر شناسان به تازگی تصاویر خیره کننده ای از فعالیت پر سر و صدا از اطراف ستاره ی خورشید بدست آورده اند.

 

گفتنی است: این تصاویر شگفت انگیز که نشان دهنده‌ی قدرت کائنات و خالق هستی می باشد توسط رصد خانه ی خورشیدی و هلیو سفری بدست آمده است .

 

بررسی ها نشان می دهند: در یکی از این تصاویر انفجار میلیارد ها تن ماده ی گداخته از خورشید به اطراف نشان داده شده است که با سرعت میلیون‌ها کیلومتر به فضا پرتاب می شوند.

ستاره خورشید در ظاهر آرام به نظر می رسد اما ماهیت پنهان آن یک نگاه آسمانی بزرگ سرشار از فلزات و عناصر گذاخته است که هر لحظه در حال انفجار می باشد.

 

جهت های پرتابی از ستاره ی خورشید با قدرت و شدت فراوان سطح ستاره ی خورشید به فضای اطراف پراکنده شده و با طیف های رصدخانه ای شناسایی و مرئی می گردند دانشمندان اکثر رنگ های جت های پرتابی از ستاره‌ی خورشید را در طیف رنگهای قرمز، زرد و آبی شناسایی کرده اند.


 




این تصاویر ارسالی توسط ماهواره soho که مختص مطالعه و بررسی ستاره ی خورشید است در طول دوران ماموریت خود بدست آمده است.این فضا پیما از 12 ابزار علمی جدید جهت دریافت اطلاعات از ستاره خورشید استفاده می کند.

 

دانشمندان عکس‌های ارسالی از ستاره خورشید را در طول سال ها جمع آوری کرده و تغییرات آن را مورد مطالعه قرار داده اند.

انتهای پیام/

Share/Save/Bookmark