کد مطلب: 58147
 
تحکیم بیعت فرماندهان سپاه سیستان و بلوچستان با رهبرانقلاب؛
سپاه پاسداران گوش به فرمان رهبر انقلاب در تمام صحنه ها حاضر است/سپاه و بسیج در خط مقدم اطاعت از رهبری قرار دارند
سردار محمد کرمی گفت:ما سربازان ولایت هستیم سپاه پاسداران، نیروهای نظامی و انتظلامی تحت فرمان رهبرانقلاب در تمامی صحنه ها در پیشبرد فرامین مقام معظم رهبری تلاش خواهند کرد و گوش به فرمان رهبر انقلاب در تمام صحنه ها حاضر هستیم.
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۷:۳۵
 
سردار کرمی فرمانده قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه جنوب شرق کشور در حاشیه مراسم ارتحال امام خمینی(ره) در حسینیه ثارالله زاهدان در گفت و گو با خبرنگار زاهدنیوز، بیان کرد: رهبر بزرگوار انقلاب اسلامی ادامه دهنده راه امام خمینی (ره) و انسانی وارسته و کامل در اجرای فرامین الهی هستند.
وی افزود: ما سربازان ولایت هستیم سپاه پاسداران، نیروهای نظامی و انتظامی تحت فرمان رهبرانقلاب در تمامی صحنه ها در پیشبرد فرامین مقام معظم رهبری تلاش خواهند کرد و گوش به فرمان رهبر انقلاب در تمام صحنه ها حاضر هستیم.

سردار گشتاسب فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان نیز در گفت و گو با خبرنگار ما گفت: سپاه پاسداران و بسیج مستضعفین یکی از مولفه های قدرت انقلاب اسلامی است که به فرمان حضرت امام خمینی (ره) شکل گرفت.


وی افزود: بیش از 41 سال از عمر با برکت انقلاب اسلامی که تحولی عظیم در جهان ایجاد کرد می گذردامروز نیروهای مسلح به ویژه سپاه پاسداران مثل گذشته با انگیزه و اراده وبا تاسی از فرامین رهبرمعظم انقلاب، امادگی خود را در تمام صحنه ها حفظ کرده اند.

وی خاطرنشان کرد: سپاه و بسیج در خط مقدم اطاعت از رهبری قرار دارند امروز همچون گذشته زیر پرچم انقلاب و راه رهبری که راه امام خمینی(ره)است تا اخرین قطره خون در حفظ انقلاب اسلامی تا سپردن پرچم به دست امام عصرتقدیم خواهند کرد و پشتوانه محکمی برای انقلاب خواهند بود.
Share/Save/Bookmark