کد مطلب: 33622
 
استاندار سیستان و بلوچستان
از حضور تیم والیبال شهرداری زاهدان را در لیگ برتر کشور حمایت می کنیم
استاندار سیستان و بلوچستان در نشستی با مسئولان شهرداری زاهدان گفت : وضعیت تیم والیبال شهرداری زاهدان را جهت حضور در لیگ برتر باشگاهای کشور را بررسی می کنیم.
تاریخ انتشار : شنبه ۳ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۰۷:۵۰
از حضور تیم والیبال شهرداری زاهدان را در لیگ برتر کشور حمایت می کنیم
 
به گزارش زاهدانه ، علی اوسط هاشمی در این دیدار با اشاره به اینکه تنها حامی تیم مطرح استان در لیگ برترکشور شهرداری زاهدان میباشد و در سال قبل با همه مشغله کاری ،گرفتاری و کمبود منابع مالی به این ضرورت واهمیت استان پرداخت تا این تیم را درلیگ برتر حفظ کند گفت: این تیم توانسته در این مدت مشتاقان وطرفداران و دوستاران خاصی را در استان با خودش همراه سازد و از جمله زمینه های نادری در استان است، که میتواند باعث ایجاد شور ونشاط و تخلیه انرژی در بین جوانان شود،و همین امر سبب شده میل به حمایت و صیانت از این تیم در بین مسئولان ارشد استان تقویت گردد.

وی بیان داشت:تیم شهرداری زاهدان جزءسرمایه های استانی محسوب می شود،که ریاست محترم جمهوردر سفر اخیرخود به سیستان و بلوچستان در جمع نخبگان استان در حمایت از این تیم در لیگ برتر تاکید کردند.

هاشمی افزود: استانداری سیستان و بلوچستان نیز جهت رفع نگرانی مردم از سرنوشت تیمشان، این اطمینان و قول را میدهد ،با کمک اسپانسرهای بومی استان و همچنین تامین بخشی از هزینه ها، این تیم را مورد حمایت خاص قرار دهد.

استانداردر ادامه اظهار امیدواری کرد: به پاس استفاده از این فرصت که خود می تواند عامل تشویق وایجاد انگیزه لازم را برای دیگر تیمها و ورزشکاران این استان بوجود بیاورد، تا درآینده بتوانند حضوری موفق در عرصه های ملی،منطقه ای،آسیایی وجهانی داشته باشند .

انتهای پیام/
Share/Save/Bookmark