کد مطلب: 36683
 
عرضه گلکسی نوت 4 در تاریخ 12 شهریور ماه
به شهریور ماه نزدیک می شویم، ماهی که بازهم اخبار مربوط به معرفی محصولات جدید دنیای تکنولوژی به اوج خود می رسد، این بار نوبت نسل جدید فبلت محبوب سامسونگ و شایعات پیرامون آن است.
تاریخ انتشار : يکشنبه ۱۹ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۰۸:۵۵
عرضه گلکسی نوت 4 در تاریخ 12 شهریور ماه
 
به گزارش زاهدانه ، بر اساس گزارش روزنامه تایمز کره جنوبی، سامسونگ قرار است گلکسی نوت 4 را در تاریخ 12 شهریور ماه در جریان یک مراسم اختصاصی معرفی کند، این تاریخ یک روز زودتر از موردی است که سال گذشته نوت 3 در آن معرفی شد، بر اساس این خبر سامسونگ در حال آماده سازی دعوت نامه های مربوط به به این مراسم برای مدعوین خود است.

علاوه بر سامسونگ، سونی و اپل نیز پرچم داران جدید خود را در شهریور ماه معرفی خواهند کرد، از همین رو کمپانی کره ای قصد دارد نا کمی زودتر نوت 4 را معرفی کند تا بتواند در مقابل پرچم دارهای 4.7 و 5.5 اپل شانس بیشتری در کسب بازارهای مختلف جهانی داشته باشد، علاوه بر نسل چهارم فبلت نوت، احتمالا شاهد معرفی اسمارت فونی با نام گلکسی آلفا با بدنه ی فلزی از سوی سامسونگ خواهیم بود.

انتظار می رود نوت 4 به صفحه نمایش 5.7 اینچی با رزولوشن qHD، تراشه اگزینوس 5433 یا اسنپ دراگون 805، سه گیگابایت فضای رم، اندروید نسخه ی 4.4.3 مجهز شود، برخی از شایعات نیز حاکی از عرضه نوت 4 مجهز به صفحه نمایش های خمیده نیز خبر می دهند
 

انتهای پیام/
Share/Save/Bookmark