کد مطلب: 42280
 
دو عامل اصلی در شکل گیری حماسه نهم دی ماه
مدیریت رهبری عبور از فتنه 88 و شکل گیری حماسه نهم دی ماه 88 از جمله مواردی است که با نگرش به اصول مدیریت بحران به نقش اثر گذار رهبری در آن می توان اشاره نمود.
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲ دی ۱۳۹۳ ساعت ۰۰:۱۳
دو عامل اصلی در شکل گیری حماسه نهم دی ماه
 
به گزارش زاهدانه ، در واقع نقش رهبری در حماسه نهم دی ماه ، گذر از فتنه و تحقق بصیرت ملی را در طول 8 ماه جنگ تبلیغاتی فشرده دشمن به ارمغان آورد و اهمیت و جایگاه ولایت فقیه را بعنوان ستون خیمه نظام معنا نمود . واقعیتی که فوکویاما نظریه پرداز سیاسی جهان ، آن را به عنوان جریان ولایت و استراتژی پرنده شیعه یاد می نماید .

نهم دی اوج ولایتمداری و غیرتمندی ملت ایران بود و می توان گفت عشق ملت قهرمان ایران به امام راحل را ثابت کرد .

9 دی سند ماندگار بیعت مجدد با رهبری ، ولایت فقیه و تبلور آرمان های والای انقلاب اسلامی است .

راهپیمایی 9 دی بزرگترین و تاریخی ترین راهپیمایی در تاریخ انقلاب اسلامی بود که عشق ملت ایران به امام (ره) ، رهبر انقلاب اسلامی را برای همیشه تاریخ به جهانیان ثابت کرد.

9 دی ماه سال 88 روز بسیار به یاد ماندنی در تاریخ سیاسی ایران به حساب می آید و از همین روست که به نظر می رسد از هم اکنون باید به تبین مفاهیم بلند این حماسه بزرگ پرداخت . 9 دی ماه یک متینگ سیاسی نبود ، راهپیمایی ها هم نبود بلکه میثاقی دوباره میان مردم با نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران آن هم بعد از 8 ماه جنگ سیاسی بود . 9 دی از ان جهت پر اهمیت و ویژه است که ناظر به مفهومی به نام جنگ نرم و براندازی است .

بصیرت ملت ایران بصیرت در تاریخ اسلام و ایران به عنوان یکی از سرنوشت سازترین خصوصیات افراد محسوب می گردد، که به کرات نداشتن باعث گمراهی و بدنامی و داشتنش باعث مجد و سربلندی و موفقیت بوده است . در همین راستا یکی از ملموس ترین بی بصیرتی ها در خواص و نخبگان جامعه در جریان اغتشاشات بعد از انتخابات ایران رقم خورد جایی که برخی از خواص نیز سر در گریبان جیب خویش فرو برده دم بر نیاوردند، و با سکوت خود شعله های نادانی و غبار را دو چندان نمودند.
انتهای پیام/
Share/Save/Bookmark