کد مطلب: 59930
 
مسئول روابط عمومی فرمانداری زاهدان عنوان کرد؛
فعالیت 284 شعبه اخذ رای در شهرستان زاهدان/ناظرین بهداشتی بررعایت پروتکل ها نظارت می کنند
حمید اربابی از فعالیت 284 شعبه اخذ رای در شهرستان زاهدان خبر داد.
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۴:۲۵
 
حمید اربابی مسئول روابط عمومی فرمانداری زاهدان در گفت و گو با زاهدنیوز، بیان کرد: تعداد کل شعب اخذ رای در شهرستان  284 شعبه می باشد که از این تعداد 186 شعبه مربوط به شهر زاهدان که 6 صندوق سیار و 180 ثابت می باشد.

وی افزود: تعداد 41 صندوق اخذ رای در بخش مرکزی شامل 37 سیار و 4 ثابت پیش بینی شده و در بخش کورین نیز 34 شعبه شامل 32 سیار و دو ثابت برنامه ریزی شده است.

وی خاطرنشان کرد: بخش نصرت آباد 23 شعبه اخذ رای شامل 18 سیار روستایی و پنج شهری برنامه ریزی شده است که شعب شهری شامل 4 صندوق ثابت و یک سیار می باشد.

اربابی تاکید کرد: تعداد کاندیدای شورای شهر در زاهدان تا این لحظه 178 نفر می باشد که با توجه به احتمال انصراف برخی این عدد نهایی نیست و مردم باید به 11 نفر از کاندیدای شورای شهر رای بدهند.

وی ادامه داد: بسته های بهداشتی در اختیار تمام اعضای شعب اخذ قرار داده خواهد شد و امسال برای رعایت موازین بهداشتی از اثرانگشت و مهر استفاده نمی شود همه خانواده ها باید خودکار شخصی، ماسک و مواد ضدعفونی به همراه داشته باشند.

وی تصریح کرد: جلسه مشترک ستاد مدیریت کرونا با حضور نمایندگان نامزدهای ریاست جمهوری و شورای شهر برگزار شده است و در هر شعبه یک ناظر بهداشتی بر رعایت پروتکل ها نظارت خواهد داشت اما لازم است مردم با حضور در ساعات اولیه و با همراه داشتن وسایل بهداشتی، مسئولان را در هرچه بهتر برگزار شدن انتخابات یاری کنند.

انتهای پیام/
Share/Save/Bookmark