کد مطلب: 58734
 
آقای مجید مجیدی خیلی آقایی!
کاربران فضای مجازی به سخنان جسورانه مجید مجیدی در انتقاد از تحریم‌های آمریکا علیه ایران در جشنواره فیلم ونیز واکنش نشان دادند.
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۷ شهريور ۱۳۹۹ ساعت ۱۸:۴۰
 
به گزارش زاهدنیوز به نقل ازباشگاه خبرنگاران؛مجید مجیدی در هفتاد و هفتمین جشنواره فیلم ونیز ۲۰۲۰ در نشست خبری فیلم خورشید، وقتی تریبون را در اختیار گرفت، درباره تحریم‌های آمریکا علیه ایران ایراد سخن کرد. او گفت:

"ما ۴۰ سال است که تحریم آمریکا هستیم. ما در این شرایط کرونایی که درد مشترک جهانی است و یکی از معضلات ما دارو است و در این شرایط سخت دارو وارد ایران نمی‌شود که چرا که تحریم آمریکا است و مردم به دلیل تحریم‌های غیر انسانی مجبور به زندگی در این شرایط سخت هستند. متاسفانه کشور‌های اطراف ما، عراق، افغانستان، پاکستان، ترکیه که هر کدام کشور‌هایی هستند که به نوعی در جنگ بوده‌اند و در واقع ما در منطقه‌ای که پر از بحران است زندگی می‌کنیم که متاسفانه آسیب‌هایی دارد که بیش از هر چیزی این آسیب‌ها به کودکان و خانواده‌های بی‌بضاعت می‌رسد و بیش از پیش فقیر و فقیرتر می‌شوند و مشکلات و معضلات اجتماعی برای همه جوامع به خصوص کشور ما و کشور‌های اطراف درست می‌کنند".

Remaining Time -3:08
 
کد ویدیو

کاربران فضای مجازی به سخنان  مجیدی که در کشوری دیگر جسورانه از تحریم‌های آمریکا علیه ایران انتقاد کرد، واکنش نشان دادند. کاربران اقدام این کارگردان بااخلاق را با هنرمندان دیگری که در موقعیت‌های اینچنینی رفتار متفاوتی از خود نشان می‌دهند مقایسه و او را تحسین کردند.

Share/Save/Bookmark