کد مطلب: 31798
 
امام جمعه اهل سنت زاهدان:
در گذشت مولوی ناروئی هیچ خللی در کار دین ایجاد نمی کند
مدیر مدرسه دینی دارالعلوم و امام جمعه مسجد مکی اهل سنت زاهدان گفت: در گذشت مولوی ناروئی هیچ خللی در کار دین ایجاد نمی کند زیرا کار دین نه به من و نه به همکارانم منحصر می شود الله تعالی با هر کس که بخواهد کار دین را پیش می برد
تاریخ انتشار : جمعه ۱ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۲۲:۳۲
مولوی عبدالحمید اسماعیل زهی
 
مولوی عبدالحمید اسماعیل زهی
به گزارش زاهدانه ، مولوی عبدالحمید اسماعیل زهی در خطبه های نخستین نماز جمعه سال 93 مسجد مکی اهل سنت زاهدان از مسافران نوروزی خواست ضمن رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی با ماموران پلیس راه، راهور و انتظامی همکاری کنند.

وی در بخش دیگری از خطبه های نماز اظهار داشت: حب دنیا انسان را به گناه می کشاند زیرا کسی که عاشق و شیدای زرق و برق دنیا شد برای بدست آوردن آن به رشوه، دروغ و کلاهبرداری نیز متوسل می شود.

وی ادامه داد: ترک دنیا و توجه نکردن به آن مخصوص خاصان و مقربان درگاه الهی است اما در عین حال مردم باید از راه درست و صحیح مانند کشاورزی، صنعت و غیره به دنبال روزی حلال باشند.

امام جمعه مسجد مکی زاهدان گفت: برخی افراد به خاطر کسب مال دنیا نماز را ترک می کنند و زکات نمی دهند و از کمک کردن به محتاجان و نیازمندان غافل می شوند.

وی با تسلیت در گذشت مولوی احمد ناروئی امام جمعه موقت مسجد مکی اهل سنت زاهدان پیرامون خصوصیات زندگی و علمی وی مطالبی بیان داشت و از حضور علما، مسوولان و اقشار مختلف مردم در آیین تشییع این روحانی برجسته اهل سنت تقدیر کرد.

مولوی اسماعیل زهی اظهار داشت: در گذشت مولوی ناروئی هیچ خللی در کار دین ایجاد نمی کند زیرا کار دین نه به من و نه به همکارانم منحصر می شود الله تعالی با هر کس که بخواهد کار دین را پیش می برد ما فقط از این بابت نگران و ناراحت هستیم که دوست، همکار و مشاور دلسوز خویش را از دست دادیم.

 

انتهای پیام /
Share/Save/Bookmark
مرجع : ایرنا