کد مطلب: 60372
 
به همت گروه های جهادی بسیج انجام شد؛
طبخ و توزیع 810 پرس غذای گرم بین نیازمندان در زاهدان
میرشکار مسئول گروه جهادی شهید کفاش از طبخ و توزیع 810 پرس غذای گرم بین نیازمندان در زاهدان خبر داد.
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۷ شهريور ۱۴۰۰ ساعت ۱۴:۳۲
 
یاسر میرشکار مسئول گروه جهادی شهید کفاش حوزه مقاومت ثارالله سپاه زاهدان در گفت و گو با زاهدنیوز، بیان کرد:بسیجیان گروه جهادی شهید کفاش با همکاری جهادگران گروه منتظران ظهور(عج) در راستای اجرای طرح شهید سلیمانی و تداوم کمک های مومنانه به اقشار بی بضاعت تعداد 810 پرس غذای گرم را بین نیازمندان زاهدانی توزیع کردند.

وی افزود:این تعداد غذای گرم با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی در ایام سوگواری ماه محرم طبخ و بین نیازمندان توزیع شده چراکه این روزها فرصتی برای خدمت بیشتر به مردم است و بسیجیان تلاش می کنند بنا بر رسالت ذاتی خویش بخشی از نیازمندی های ضروری اقشار بی بضاعت را تامین کنند.

وی خاطرنشان کرد: هچنین با توجه به شروع سال تصیلی جدید موکب مشـــق احســـان برای تامین لوازم التحریر دانش آموزان کم برخوردار در مسجد فاطمه الزهرا(س) دایر شده که شهروندان می توانند نذورات خود را برای تهیه اقلام موردنیاز دانش آموزان اهدا کنند.

میرشکار تاکید کرد: بسیجیان روحیه کمک به مردم و نیازمندان را از ائمه اطهار (ع) الگو گرفته است چراکه ائمه اطهار در سیره علمی و عملی خود انفاق و دستگیری از دیگران را با جدیت پیگیری کرده‌اند.


انتهای پیام/
Share/Save/Bookmark