کد مطلب: 58870
 
جانشین نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان عنوان کرد؛
شهدا در کنار ما و ناظر اعمال ما هستند/مقاومت و حکمت تحریم ها را بی اثر می کند
حجت الاسلام و المسلمین علیرضا بی نیاز گفت: حضور مردم، رهبری ، التزام دینی و ولایتمداری باعث پیروزی انقلاب و قدرت روزافزون نظام جمهوری اسلامی بود.
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۹ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۳۶
 
به گزارش  زاهدنیوز، مراسم بدرقه پیکر مطهر تشییع پیکر مطهر شهید مسیحی هراچ هاکوپیان با حضور مردم و مسئولان در دانشگاه آزاد زاهدان برگزار شد و این شهید بزرگوار پ از سال ها دوری به آغوش خانواده اش در اصفهان بازگشت.

حجت الاسلام و المسلمین علیرضا بی نیاز جانشین نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان در این مراسم بیان کرد: شهدا برای حفظ دین و وطن از همه هستی خود گذشتند و جان خود را تسلیم خداوند کردند و به اهداف متعالی خود رسیدند و عده ای دیگر از همرزمانشان این مسیر را ادامه دادند و آنچه که مهم است اینهایی که باقی ماندند راهشان تغییر نکرد و همان مسیر شهدا را ادامه می دهند.

وی افزود: این شهید بزرگوار 33 سال دور از خانواده بود، برخی از این شهدای بزرگوار جان خویش را برای انقلاب و کشور فدا کردند و گمنام ماندند و خانواده منتظر آنان هستند اما عده ای دیگر با عزت و احترام میزبان این شهدای گرانقدر بودند.



وی خاطرنشان کرد: شهدا مورد احترام همه هستند آنان زنده و بین ما هستند و نزد خداوند بهترین روزی دارند شهید هاکوپیان و شهدا در کنار ما و ناظر اعمال ما هستند و هنگامی که راه شان را ادامه دهیم خشنود می شوند، حضور مردم، رهبری ، التزام دینی و ولایتمداری باعث پیروزی انقلاب و قدرت روزافزون نظام جمهوری اسلامی بود.



وی تاکید کرد: تحریم ها در زمان پیغمبر وجود داشت و اکنون نیز ما را تحریم می کنند نتیجه تحریم ها گسترش و ایجاد حکومت مقتدر اسلامی در جهان بود و اکنون نیز با مقاومت، تلاش و حکمت به نتیجه نخواهد رسید و باعث اقتدار بیشتر کشور خواهد شد.

انتهای پیام/
Share/Save/Bookmark