کد مطلب: 60679
 
پاسخ مدیر کل پست سیستان وبلوچستان به ازدحام جمعیت در مقابل ساختمان اداری/ ثبت نام طرح ملی مسکن علت اصلی ماجرا
هدایت الله کرد گفت: روزانه بیش از ۳۰۰ نفر برای بررسی مدارک طرح ملی مسکن به اداره پست مراجعه و نوبت می گیرند و با توجه به محدودیت مهلت ارسال مدارک باعث ازدحام جمعیت می شود.
تاریخ انتشار : شنبه ۳۰ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۶:۴۴
 
هدایت الله کرد؛ مدیر کل پست سیستان و بلوچستان در گفت و گو با خبرنگار زاهدنیوز با اشاره به ازدحام جمعیت در اداره پست بیان کرد: ازدحام جمعیت و شلوغی در اداره پست به دلیل تکمیل ثبت نام طرح ملی مسکن است و از طرفی برای اداره راه و شهرسازی مهلت محدودی تعیین شده باید در زمان مشخص شده شهروندان به اداره پست مراجعه کنند.

وی افزود: در شهرستان زاهدان بیش از ۶۷ هزار نفر در طرح ملی مسکن در سامانه الکترونیکی ثبت نام کردند و در حال حاضر باید مدارک فیزیکی را به اداره پست تحویل دهند.

مدیر کل پست سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه رئیس کارگروه طرح ملی مسکن استاندار سیستان و بلوچستان است تصریح کرد: اداره راه و شهرسازی با پست تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند و با توجه به اینکه این یک طرح ملی است پس تمامی دستگاه‌های اجرایی به عنوان بازوان استانداری همکاری و مساعدت کنند تا این طرح به سرانجام برسد.

وی ادامه داد: افرادی را که مشمول طرح ملی مسکن شده اند اداره راه و شهرسازی روزانه بین ۲۵۰ تا ۳۰۰ پیامک به مردم ارسال می‌کند که مدارک را تحویل اداره پست دهند تا مدارک آنها بررسی شود.

کرد گفت: روزانه بیش از ۳۰۰ نفر برای بررسی مدارک به اداره پست مراجعه و نوبت می گیرند و علاوه بر این افرادی که در روزهای قبل مراجعه کردند و پرونده آنها نقص دارد خارج از نوبت حضور پیدا می‌کنند.

وی اذعان کرد: طی چندین جلسه با استانداری و اداره راه و شهرسازی مقرر شد تعدادی از دفاتر پیشخوان دولتی هم وارد این طرح شود تا از ازدحام جمعیت در اداره پست جلوگیری شود.

مدیر کل پست سیستان و بلوچستان افزود: در اداره پست هم تعداد کاربران از 4 به 10 نفر افزایش پیدا کرده و قبلاً در یک نقطه این خدمات به شهروندان انجام می‌گرفت الان فضای بیشتری اختصاص داده شده است و زمان پاسخگویی به مردم و مدیریت زمان از ساعت ۶:۳۰ شروع به کار می کنند.

کرد خاطرنشان کرد: از امروز هم اداره راه و شهرسازی با یکی از دفاتر پیشخوان دولتی هماهنگی‌هایی انجام داده است و تعدادی از مردم پیامک‌های برای آنها ارسال شده است که به دفتر پیشخوان دولتی مربوطه مراجعه کنند.

انتهای پیام/
Share/Save/Bookmark