کد مطلب: 59258
 
صوت منتشر نشده از شهید محسن فخری زاده در رد سازش و مذاکره با آمریکا؛
آمریکا گرگ است و تا زمانی که خوی گرگ صفتی دارد، مذاکره چه معنی دارد
شهید فخری زاده گفت: آمریکا قابل سازش نیست و تا زمانی که سیاست های آمریکا ادامه دارد و ما پیرو خط امام (ره) هستیم سازش با آمریکا معنا ندارد و تا زمانی که آمریکا خوی گرگ صفتی دارد، مذاکره چه معنی دارد؟
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۰۱:۲۱
 
به گزارش زاهدنیوز،به نقل از راه دانا، شبکه سوم سیما امشب در ویژه برنامه ای  تحت عنوان "پرونده ویژه" به موضوع دانشمند هسته ای شهید محسن  فخری زاده پرداخت و صوت منتشر نشده از سخنرانی این شهید در رابطه با رد سازش و مذاکره با آمریکا را که پس از شهادت حاج قاسم سلیمانی ایراد شده پخش نمود. در این صوت شهید فخری زاده می گوید: 
آموزه های فراوانی از شهید حاج قاسم سلیمانی آموخته ایم و این آموزه ها چند خط مشخص دارد؛ استکبار ستیزی، عدم سازش با استکبار و دفاع از مظلوم یکی از این خط هاست. به راستی آیا حاج قاسم مصداق این موضوع نبود؟ 
 
موضوع دیگر اینکه مساله را قرمز و  آبی نکنیم و  بگوییم  هر فرد و گروهی با رنگ قرمز دشمن است و هر گروهی با رنگ آبی دوست ماست؛ هر کس  اصلاح طلب شد دشمن ماست و هر کس اصولگرا شد دوست ما یا برعکس؛ این ها روش غلطی است.
 
هر فردی و گروهی که سیاست مبارزه با استکبار، دفاع از مظلوم، دوری از دنیا پرستی و دنیا پرستی داشته باشد یار ماست و با هم هستیم و اینها معیارهای اصلی است و در نگاه افرادی همچون حضرت آقا و حاج قاسم سلیمانی این معیار نیست که چه کسی اصلاح طلبه یا اصولگرا؟ اگر مخالفتی با کسی می کنند نه از موضع اصولگرایی علیه اصلاح طلبی یا از موضع اصلاح طلبی علیه اصولگرایی؛ 
(نگاه این عزیزان) می گوید آمریکا قابل سازش نیست و تا زمانی که سیاست های آمریکا ادامه دارد و مادامی که ما بنا داریم پیرو خط حضرت امام (ره) باشیم، سازش با آمریکا معنا ندارد. 
 
نحوه به شهادت رساندن حاج قاسم سلیمانی توسط امریکایی ها نشان داد که  نمی شود به حرف و قول این دیو پلید اعتماد کرد. اینکه بکشند بعد پیغام بفرستند و بگویند که میخواهیم تنش زدایی کنیم قابل قبول نیست.
 
می خواهیم با این موجود مذاکره کنیم که چه بشود؟ از این بدتر می خواهد بشود؟ دارو که نداریم، دلار که نداریم، نفت که نمی توانیم بفروشیم و .... ؛ (با این وضعیت) مذاکره بکنیم که چه بشود؟  fatf را امضا کنیم که چه بشود؟ cft امضا کنیم که چه بشود؟  خط اصلی ما این نیست که چون فرد اصلاح طلب است یا کارگزارانی است یا اصولگراست با او مخالفت کنیم یا موافقت کنیم. بحث این است که آمریکا گرگ است و تا زمانی که خوی گرگ صفتی دارد، مذاکره چه معنی دارد؟  تا زمانی که آمریکا خوی گرگ صفتی خود را رها نکرده و بر اساس احترام متقابل نخواهد مذاکره کند، نباید پای میز مذاکره با آمریکا برویم.
 
انتهای پیام؛
شهید فخری زاده
Share/Save/Bookmark