کد مطلب: 21718
 
مراسم تحلیف اعضای شورای اسلامی شهرستان زاهدان
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۲ شهريور ۱۳۹۲ ساعت ۱۴:۴۱
به گزارش زاهدانه ، پیش از ظهر امروز در مراسم تحلیف و آغاز به کار رسمی اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستا امروز با حضور وزیر کشور از طریق ویدئو کنفرانس و ارتباط با فرماندار زاهدان برگزار شد.

فرماندار شهرستان زاهدان در ارتباط با وزیر کشور با اشاره به اجرای بند یک آئین نامه شوراهای اسلامی مبنی بر آغاز به کار رسمی شوراها با دستور وزیر کشور، اظهار داشت: سیستان و بلوچستان بعنوان پهناورترین استان کشور با مردمانی خونگرم و انقلابی با حضور حداکثری خود در انتخابات بر توطئه‌های شوم دشمن خط بطلان کشیدند و حماسه سیاسی را به منصه ظهور رساندند.

عباسعلی ارجمندی با اعلام اینکه تعداد جمعیت شهرستان زاهدان 622 هزار و 885 نفر می‌باشد، افزود: از این تعداد جمعیت شهری زاهدان و نصرت آباد 564 هزار و 995 نفر و جمعیت روستایی زاهدان 57 هزار و 763 نفر است.

وی ادامه داد: تعداد اعضای شورای شهر زاهدان در دوره گذشته 9 نفر بوده که در این دوره به 15 نفر افزایش یافته و 7 نفر نیز علی البدل هستند.

فرماندار زاهدان بیان داشت: تعداد 43 نفر در بخش مرکزی، 28 نفر در بخش نصرت آباد و 27 نفر در بخش کورین ، منتخب شوراهای اسلامی شهر و روستا هستند.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان زاهدان از مشارکت 71 درصدی مردم استان در انتخابات شوراهای اسلامی خبر داد و گفت: مردم استان با حضور حداکثری خود در انتخابات، حماسه سیاسی را که مدنظر رهبر بود به مرحله عمل رساندند.
Share/Save/Bookmark