۱
کد مطلب: 29071
 
استاندار سیستان و بلوچستان:
سطح برخورداری سیستان و بلوچستان از امکانات بسیار عمیق است
استاندار سیستان و بلوچستان گفت:‌ این استان ‌فاصله عمیقی از لحاظ سطح برخورداری با سایر نقاط دارد که باید نگاه دولت را به ضرورت‌های سیستان و بلوچستان و درک آن معطوف کنیم‌.
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۰ دی ۱۳۹۲ ساعت ۲۲:۱۱

به گزارش زاهدانه به نقل از روابط عمومی استانداری سیستان و بلوچستان، علی اوسط هاشمی در دیدار با ‌معاون مشارکت‌ها و پشتیبانی نوسازی مدارس کشور‌ اظهار داشت‌: باید نگاه دولت را در مورد استان متفاوت شکل بدهیم و به درک و باور مشترک در مورد ضرورت‌های استان برسیم‌.

وی افزود‌: استان سیستان و بلوچستان فاصله عمیقی از لحاظ سطح برخورداری با سایر نقاط دارد که باید نگاه دولت را به ضرورت‌های استان و درک آن معطوف کنیم‌.

نماینده عالی دولت در سیستان و بلوچستان تصریح کرد: این استان 51 درصد جمعیت روستایی را دارد که بالاترین درصد را داراست و یکی از امتیازاتی است که استان نسبت به دیگر نقاط دارد و این نشانگر علاقه مردم به سرزمین آبا و اجدادیشان و پایداری حضور است‌.

وی تأکید کرد‌: ‌باید در تثبیت این حضور کار کنیم و اسباب زیست مناسب را برای مردم استان فراهم آوریم‌.

‌هاشمی ادامه داد‌: تثبیت حضور مردم در روستاها عوارض حاشیه‌نشینی را می‌زداید و خیرین نقش مهمی در این تثیبت می‌توانند ایفا کنند و نگاه خیرین باید قشر محروم را پوشش دهد‌.

استاندار سیستان و بلوچستان بیان داشت‌: نگاه انسانی را باید مورد توجه قرار داد چراکه از نگاه اسلام‌، عبور از کنار انسانی گرفتار ادعای مسلمانی را زیر سئوال می‌برد‌.

وی خواستار جهت‌دهی به خیرین برای معنا‌دار کردن فعالیت آنها و تغییر رویکردها و افزایش دایره خدمات به اقشار محروم شد‌.

وی گفت‌: دامنه فعالیت خیرین صرفاً در حوزه آموزش نیست، در مرحله اول باید به چند مرکز شبانه‌روزی اندیشید‌.

انتهای پیام/

Share/Save/Bookmark
 
 


 
ساكنان شهرك برق شهرستان زاهدان
باعرض سلام وآرزوي سلامتي همه خدمتگزاران دلسوزنظام مقدس جمهوري اسلامي باستحضارمي رساند1000خانوارساكنان شهرك برق منطقه اي سيستان وبلوچستان به مدت16سال است كه از حداقل امكانات زندگي اعم ازآموزشي ،بهداشتي ،خدماتي ورفاهي محروم گرديده اندتاجائيكه يك باب مدرسه درشهرك ساخته نمي شود راه شهرك مناسب نيست آب لوله كشي اصلا"وجودندارداميداست مسوولان سايت موضوع راازطريق استانداري پيگيري نمايندچراكه بالاترين عبادت خدمت به مردم است (751)
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲-۱۰-۱۱ ۰۹:۲۴:۵۱