کد مطلب: 28171
 
رئیس هیئت وزنه برداری استان سیستان و بلوچستان گفت :
اسحاق ناروئی مدال طلای مسابقات وزنه برداری پیشکسوتان آسیا را کسب کرد
محمدرفیع سلطانزاده گفت : محمد اسحاق ناروئی وزنه بردار پیشکسوت استان سیستان و بلوچستان به مدال طلاء مسابقات وزنه برداری آزاد مالزی دست یافت.
تاریخ انتشار : يکشنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۴۴
 
محمد اسحاق نارویی
محمد رفیع سلطانزاده در گفتگو با خبرنگار زاهدانه اظهار داشت:  رقابت های وزنه برداری پیشکسوتان آسیا در کشور مالزی با حضور وزنه برداران برتر آسیا به مدت یک هفته برگزار شد.

وی گفت : اسحاق نارویی وزنه بردار استان سیستان و بلوچستان در وزن 62 کیلوگرم به مصاف حریفان خود رفت  و موفق به کسب مدال طلای این وزن شد.
وی اظهار کرد : نارویی در این وزن با مهار وزنه 87 کیلوگرم در حرکت یک ضرب  و 110کیلوگرم در دو ضرب و در مجموع با 197 کیلوگرم  قهرمان این وزن شد.

به گزارش زاهدانه ، محمد اسحاق نارویی متولد سال 1350 تاکنون موفق به کسب سه مدال طلا و دو نقره در رقابت های قهرمانی وزنه برداری پیشکسوتان جهان به ترتیب در سال های 2006 فرانسه، 2007 مجارستان، 2008 یونان، 2011 لهستان و 2012 اوکراین و یک مدال طلا در رقابت های قهرمانی وزنه برداری 2005 کارگران جهان شده است  و همچنین کسب 10 عنوان برتر رقابت های وزنه برداری بزرگسالان و پنج مقام نخست رقابت های قهرمانی وزنه برداری کارگران کشور از دیگر افتخارات وی میباشد.
انتهای پیام/
Share/Save/Bookmark