کد مطلب: 58025
 
به مناسبت ماه مبارک رمصان انجام شد؛
شهروندان خاشی سر سفره خدا/برپایی سفره افطاری در منزل 2450 نیازمند
امام جمعه شهرستان خاش از اطعام 2450 نیازمند خاشی در شب های ماه مبارک رمضان در این شهرستان هبر داد.
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۴۳
 
حجت الاسلام  دهقان امام جمعه شهرستان خاش در گفت و گو با زاهدنیوز، بیان کرد: ماه مبارک رمضان بهترین فرصت برای رسیدگی به نیازمندان و فقرا است ، در همین راستا  بیش از 2450 نفر از اقشار مختلف مردم شهرستان خاش و فقرا و مساکین این شهرستان مورد تکریم و اطعام قرار گرفتند.

وی افزود: ماه مبارک رمضان امسال شرایط متفاوتی دارد و امکان حضور گسترده و پرشور مردمی در مساجد فراهم نیست، بنابراین محرومان از قبل شناسایی شده و غذای گرم میان آنان توزیع شده و همچنان ادامه دارد.

وی خاطرنشان کرد: این مراسم افطاری با همکاری مقام معظم رهبری، دفتر امام جمعه شهرستان و با همکاری تیپ 288زرهی ارتش شهرستان خاش انجام شد و بین افرادی از مددجویان کمیته امداد، بهزیستی ، خانواده محترم شهدا ، فقرا و نیازمندانی که از قبل شناسایی شده و همچنین نمازگزاران و اهالی محلات مساجد این شهرستان توزیع شد.

حجت الاسلام دهقان تاکید کرد: با توجه به شرایط دشوار کرونایی، تهیه و توزیع غذا با رعایت پروتکل های بهداشتی در محل سکونت آنان انجام شد.


وی اذعان کرد:افطاری دادن سنت حسنه‌ای است که بزرگان دین و مذهب بر آن تاکید دارند و در این راستا انتظار می‌رود سنت حسنه برپایی سفره افطاری ساده با توجه به شرایط موجود و شیوع بیماری کرونا انجام شود.

انتهای پیام//
Share/Save/Bookmark