کد مطلب: 59286
 
برگزیدگان دومین مسابقه کتاب‌خوانی پویا معرفی شدند
دبیر مسابقه کتاب‌خوانی پویا از پایان دومین دوره این مسابقه با محوریت کتاب «پیامبر و قصه‌هایش» و اعلام اسامی برندگان خبر داد.
تاریخ انتشار : يکشنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۲۰:۵۷
 
به گزارش زاهدنیوز،به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ امین زینلی دبیر مسابقه کتاب‌خوانی پویا گفت: دومین دوره مسابقه کتابخوانی پویا با محوریت کتاب «پیامبر و قصه‌هایش» به‌تازگی به پایان رسید و برگزیدگانش نیز معرفی شدند.
وی با اشاره به اینکه ۷۷۱۰ نفر در این‌دوره از مسابقه مذکور شرکت کردند، گفت: بین شرکت‌کنندگان این مسابقه، ۳۶۷۲ نفر به تمام سؤالات پاسخ صحیح دادند و مجوز شرکت در قرعه‌کشی نهایی را کسب کردند.
دبیر مسابقه کتابخوانی پویا ادامه داد: برای دومین دوره مسابقه، ده جایزه ۴میلیون‏ریالی و دو جایزه ۱۰میلیون‏ریالی و دو جایزه ۲۰میلیون‏ریالی برای برندگان در نظر گرفته شده بود که در روز ۱۱ آذر، قرعه‌کشی انجام شد و روز بعد، یعنی ۱۲ آذر هم، تمام چهارده جایزه پیش‌بینی‌شده به برندگان این دوره اعطا شد.
اسامی برندگان دومین دوره این مسابقه به شرح زیر است:
برندگان جایزه ۲۰میلیون‌ریالی
امیرطاها اصغریان، ۱۳ساله از شهرکرد
دلنیا سبزی، ۷ساله از اراک
برندگان جایزه ۱۰میلیون‌ریالی
امیرعلی جوکار، ۹ساله از کهگیلویه و بویراحمد
باران اصلی‌بیگی، ۵ساله از بوئین زهرا
برندگان جایزه ۴میلیون‌ریالی
مریم رونده، ۱۲ساله از خوسف خراسان جنوبی
امیرحسین دهقانی اشکذری، ۱۰ساله از اشکذر یزد
مهرسا سهرابی، ۵ساله از بوشهر
مبینا سعیدفر، ۸ساله از دزفول
مُهَنّا یزدانی، ۷ساله از کوهپایه اصفهان
سجاد بهروزیان، ۱۰ساله از پرند
علی غلامپور، ۱۰ساله از اصفهان
فاطمه دانش‌پژوه، ۱۰ساله از تبریز
پوریا کسروی، ۱۰ساله از مشهد مقدس
امیرعلی سرگزی، ۹ساله از مشهد مقدس
زینلی همچنین درباره تعداد کتاب‌های عرضه‌شده در این مدت گفت: بر اساس اظهار انتشارات جمال، حدود ۲۰هزار نسخه تولید و توزیع شده که بخش قابل توجهی از آن نیز به فروش رفته است. سومین دوره مسابقه کتاب‌خوانی پویا هم از بیستم آذرماه با محوریت کتاب «مسابقۀ کوفته‌پزی و هفت داستان دیگر» نوشته خانم کلر ژوبرت، با همکاری انتشارات به‌نشر برگزار می‌شود. مسابقات کتاب‌خوانی پویا با همکاری شبکه کودک و مرکز رسانه‌ای شیرازه برگزار می‌شود و در هر دوره، یک کتاب به مخاطبان شبکه کودک معرفی خواهد شد.
انتهای پیام/
Share/Save/Bookmark