کد مطلب: 43698
 
کمپین عشاق محمد(ص) زاهدان اهانت به ساحت پیامبر را محکوم کردند
کمپین عشاق محمد(ص) زاهدان با تجمع در سرسرای تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان اهانت اخیر سردمداران کفر و استکبار به ساحت مقدس پیامبر بزرگوار اسلام (ص) را محکوم کردند.
تاریخ انتشار : سه شنبه ۳۰ دی ۱۳۹۳ ساعت ۲۲:۲۲
کمپین عشاق محمد(ص) زاهدان اهانت به ساحت پیامبر را محکوم کردند
 
به گزارش زاهدانه ، صبح امروز ( 30 دی ) شماری از اقشار مختلف بسیجی، مداحان، اعضای قرارگاه خاتم الاوصیا، شورای هیات مذهبی، کانون مداحان و شاعران آئینی استان با حضور در سالن اجتماعات تبلیغات اسلامی استان با سردادن شعارهای الله اکبر و جان به فدای محمد(ص)، مرگ بر آمریکا و اسرائیل انزجار خود را از این حرکت ددمنشانه و جاهلانه استکبار جهانی اعلام کردند.

استاد دانشگاه آزاد زاهدان در این نشست در تحلیل حادثه تروریستی مجله فکایی فرانسوی گفت: باید بررسی کرد در پشت پرده حادثه تروریستی حمله به مجله شارلی ابدو و کشتن 12 نفر چه افرادی هستند و بیشترین سود را چه گروههایی می برند.

'احمد خسروی' با تاکید بر اینکه نباید از مساله شناسایی عاملان این حرکت تروریستی به سادگی گذشت ادامه داد: مگر وقوع این گونه حوادث، اتفاق جدیدی است که تمام سران کشورهای غربی در فرانسه جمع شدند و علیه تروریسم راهپیمایی و تظاهرات کردند.

وی اضافه کرد: در صورتی که مجله شارلی ابدو در سال های گذشته نیز کاریکاتورهایی علیه پیامبر اکرم(ص) منتشر می کرده اما هیچ واکنشی از سوی عاملان حمله به این مجله اتفاق نیفتاده است.

وی اظهار داشت: به عنوان پرچم داران نظام اسلامی اگر بخواهیم در این عرصه موفقیتی داشته باشیم باید بصیرت، آگاهی و بینش خود نسبت به مسائل را قوی کنیم و با واکاوی این حادثه دشمنان واقعی جهان اسلام را بشناسیم.

این استاد دانشگاه گفت: امروزه کشورهای اروپایی با نهایت ریاکاری با عنوان مبارزه با تروریست از حق این مجله دفاع می کنند در صورتی که همین کشورها با بی توجهی به جنایات بی شمار صورت گرفته بر علیه مسلمانان در نقاط مختلف دنیا، بارها دروغ گویی خود را در این رابطه به اثبات رسانده اند.

وی افزود: دنیا غرب در شرایط فعلی با بحران های مختلف سیاسی، اقتصادی، شکاف طبقانی و تجزیه طلبی دست به گریبان است و بیشتر اندیشمندان غربی معتقدند تا 50 سال آینده دین عمده مردم اروپا اسلام خواهد بود.

وی ادامه داد: کشورهای غربی برای دور کردن ذهن مردم خود از مشکلات حاکم بر اروپا و جلوگیری از گرایش آنان به اسلام، با شکل دهی اقدامات تروریستی این چنینی از سوی عوامل دست نشانده خود تلاش دارند موج اسلام هراسی را در دنیا گسترش دهند.

خسروی گفت: دشمنان تلاش دارند برای انسجام خود، چهره اسلام و پیامبر رحمت(ص) را زشت و خشن جلوه دهند تا هیچ جاذبه ای برای پیروان دیگر ادیان آسمانی در زمینه گرویدن به دین اسلام بوجود نیاید.

وی افزود: فیلم برداری از جنایات گروههای تکفیری در نقاط مختلف دنیا و انتشار آن از طریق رسانه ها از جمله اقدامات غربیان برای منفی کردن ذهنیت مردم اروپا نسبت به مسلمانان است.

به گفته وی خیلی از افراد منطقی در غرب اعتقاد دارند مهمترین دلیل وقوع حادثه حمله تروریستی به مجله فرانسوی، شکل دهی موج جدید دیگری از اسلام هراسی در دنیا است.

وی اظهار داشت: اگر کشورهای اروپایی در رابطه با اهانت مجله فرانسوی به ساحت پیامبر اکرم(ص) مدعی آزادی بیان هستند باید این رویه را در همه موارد رعایت کنند و خود را موظف به پاسخگویی در وقایع مختلف از جمله هولوکاست بدانند.

وی افزود: جمهوری اسلامی به عنوان محور مقاومت، مقتدارانه پا در حوزه نفوذ آمریکا، غرب و رژیم غاصب صهیونیستی در خاورمیانه گذاشته بر این اساس این قدرت های استکباری تلاش دارند به هر نحو از جمله گسترش موج اسلام هراسی سطح نفوذ خود را همانند گذشته کنند و برای رسیدن به این هدف از هیچ اقدام جنایتکارانه ای کوتاهی نخواهند کرد.

بیانیه اعتراض آمیز اداره کل تبلیغات اسلامی، سازمان بسیج مداحان، قرارگاه فرهنگی خاتم الاوصیا، شورای هیات مذهبی، کانون مداحان و شاعران آئینی استان نسبت به اهانت مجله فرانسوی به ساحت مقدس پیامبر اکرم(ص) در پایان این تجمع قرائت شد.

در بخشی از این بیانیه آمده است، متاسفانه هر از چند گاهی شاهد تهاجم فرهنگی غرب در قالب توهین به مقدسات اسلام هستیم که توهین به قرآن و اسلام و پیام آور آن، اهانت به دستورات اسلامی و بزرگان جهان اسلام از مصادیق و نمونه های بارز این توهین ها بحساب می آید.

بر اساس این بیانیه، این اهانت ها با ابزارهای گوناگون از جمله کتاب، روزنامه و نشریات، فیلم، سخنرانی و کاریکاتور انجام می شود و غرب در این برنامه ها می کوشد اسلام را دین تروریستی و تروریست پرور، خشونت طلب، مخالف آزادی، استبداد خواه و بی منطق معرفی کند تا در سایه این اتهامات ناحق به اهداف شوم خود دست یابد.

در این بیانه آمده است، در ایام زاد روز پیامبر رحمت محمدمصطفی(ص) و بزرگ پیامبر الهی حضرت عیسی مسیح(ع) عده ای از بازیچه های دست صهیونیست به ظاهر در واکنش به انتشار یک کاریکاتور به نشریه شارلی ابدو حمله کردند و بر اساس پیش بینی ها این حرکت تروریستی به تیتر یک رسانه های نظام سلطه تبدیل شد تا بار دیگر بر طبل اسلام هراسی بکوبند.

بر اساس این بیانیه، بی شک تروریست در هر شکل از آن مزموم و نکوهیده است همانگونه که توهین به مکاتب الهی و پیامبران خدا هم عملی ننگین به حساب می آید لیکن استفاده از اقدام تروریست های پرورش یافته تحت دلارهای عربی و سلاح های غربی برای فضاسازی و توهین به اسلام نیز اقدامی شرم آور است و بی شک این توطئه شوم به مانند حادثه یازده سپتامبر و تولید فیلم های ضد اسلامی هالیوود راه به جایی نخواهد برد.
انتهای پیام/
Share/Save/Bookmark