کد مطلب: 57684
 
معاون امورصنایع سازمان صنعت، معدن و تجارت استان :
راه اندازی 58 واحد صنعتی با سرمایه گذاری 992 میلیارد ریال از ابتدای سالجاری در استان
معاون امورصنایع سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گفت: از ابتدای سال تا پایان آبانماه 1398 تعداد 58 واحد صنعتی با سرمایه گذاری 992 میلیارد ریال در استان راه اندازی شده است.
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۵ دی ۱۳۹۸ ساعت ۰۸:۰۰
 
مسعود قائنی در گفت و گو با خبرنگار زاهدنیوز بیان داشت: از ابتدای سال جاری تا پایان آبانماه 1398 تعداد 58 واحد صنعتی با سرمایه گذاری 992 میلیارد ریال و با اشتغالزایی برای 512 نفر در استان راه اندازی شده است که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل از نظر تعداد 7 درصد و از نظر سرمایه گذاری 19 درصد و از نظر اشتغال 10 درصد رشد داشته است.

معاون امورصنایع سازمان صنعت، معدن و تجارت استان ادامه داد : عمده سرمایه گذاری های انجام شده در زمینه ایجاد واحدهای تولیدی شستشو و دانه بندی شن و ماسه، انواع پروفیل، انواع ملحفه و تشک، آسفالت، کولرگازی، فیلترهوا، دستمال بهداشتی بوده است.

قائنی در پایان خاطرنشان کرد: بیشترین واحدهای بهره برداری شده مربوط به شهرستان زاهدان با 24 فقره و ایرانشهر با 6 فقره ، سیب و سوران با 5 فقره، هامون با 4 فقره، نیمروز با 4 فقره، سراوان با 4 فقره، چابهار با 3 فقره،خاش با 2 فقره، کنارک با 2 فقره و شهرستانهای زابل، سرباز،میرجاوه و نیکشهر هر کدام با تعداد یک فقره در رتبه های بعدی قرار دارند.

انتهای پیام/
Share/Save/Bookmark