کد مطلب: 28544
 
صبح امروز
رئیس اداره آب و فاضلاب سراوان منصوب شد
طی مراسمی با حضور مسئولان، رضا نارویی به عنوان رئیس اداره آب و فاضلاب روستایی سراوان منصوب شد.
تاریخ انتشار : يکشنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۳۰

به گزارش زاهدانه ، فرماندار سراوان صبح امروز در مراسم معارفه رئیس اداره آب و فاضلاب روستایی سراوان خدمت به مردم را یک توفیق الهی دانست و اظهار داشت: باید خدمت به مردم را یک فرصت برای جمع‌آوری توشه اخروی و باقیات صالحات دانست.

محمدشریف خالقی عنوان کرد: بهره‎گیری از امکانات و محرومیت‌زایی در قالب اجرای برنامه‎های عام المنفعه گامی برای توسعه و آبادانی به شمار می‎رود.

این مسئول ادامه داد: داشتن تعامل و همدلی نقش مهمی در پیشبرد امور و رسیدن به اهداف کاری دارد.

مدیرعامل آب و فاضلاب روستایی سیستان و بلوچستان نیز در این مراسم بیان داشت: عمق محرومیت منطقه، پراکندگی روستاها و از طرفی اهمیت حیاتی تامین آب آشامیدنی سالم به عنوان یک شاخص مهم برخورداری از مهم‎ترین مولفه  سلامت اجتماعی مقوله‎ای بود که مورد توجه برنامه ریزان حوزه اجرایی قرار گرفت.

نصرالله چاری عنوان کرد: توجه به رفع نیارهای آب آشامیدنی روستاییان، اختصاص اعتبار و پیش‎بینی ساخت چند مجتمع بزرگ آبرسانی باعث شد که آهنگ خدمت‎رسانی در این بخش شتاب بیشتری به خود گیرد و شمار زیادی از روستاها دراین مدت به سرعت از نعمت آب و آشامیدنی برخوردار شود.

وی از جذب میلیاردها ریال اعتبار در قالب بودجه استانی، سفرهای استانی و دیگر فصول بودجه در دولت نهم و دهم برای طرح‎های آبرسانی روستایی خبر داد و گفت: حجم بالای کار در بخش آبرسانی به روستاها یک موفقیت چشمگیر و انکارناپذیر است.

در پایان این مراسم از زحمات چندین ساله محمدرضا کلکلی رئیس اداره آب و فاضلاب روستایی سراوان که رئیس آبفا روستایی ایرانشهر شدند، قدردانی و رضا نارویی به عنوان رئیس جدید این اداره معرفی شد.

انتهای پیام/

Share/Save/Bookmark