کد مطلب: 50199
 
امام جمعه زاهدان:
سپاه در برابر توطئه های دشمنان ایستادگی کرده است/ جوانان قلب تپنده و سرمایه ملت هستند
امام جمعه زاهدان گفت: پاسداران در دفاع از انقلاب اسلامی و ارزش‌های نظام همیشه در صحنه حاضر هستند و با اقتدار کامل در مقابل توطئه‌های دشمنان ایستادگی می کنند.
تاریخ انتشار : جمعه ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۲۹
 
به گزارش زاهدانه، آیت‌الله عباسعلی سلیمانی ظهر امروز در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه در مصلای قدس زاهدان ضمن تبریک به مناسبت اعیاد شعبانیه اظهار داشت: پاسداران در دفاع از انقلاب اسلامی و ارزش‌های نظام همیشه در صحنه حاضر هستند.
وی با اشاره به اینکه پاسداران همواره با اقتدار کامل در کنار سایر ارگان‌های نظامی و امنیتی در مقابل توطئه‌های دشمنان ایستادگی کردند ، گفت: تا وقتی مردم پشتیبان ولایت فقیه باشند دشمن نمی‌تواند گزندی به نظام مقدس اسلامی و کشور ما برساند.
وی ضمن اشاره به روز بیماری‎های خاص افزود: امروز وضعیت بیماری‌های خاص و صعب‌العلاج مناسب نیست و نرخ دارو‌ها زیاد است و بسیاری از این بیماران نمی‌توانند هزینه‌های خود را تامین کنند.
امام جمعه زاهدان خواستار توجه بیشتر خیرین به بیماران خاص شد و ادامه داد: خیرین باید در زمینه برطرف کردن مشکلات بیماران خاص ورود پیدا کنند.
وی با اشاره به سالروز لغو امتیاز تنباکو تصریح کرد: پس از حکم میرزای شیرازی، انگلیسی‌ها فهمیدند مرجعیت شیعه مهم‌ترین مانع بر سر راه آنان در استعمار و سلطه بر کشورهای اسلامی است برای همین از آن زمان تضعیف و تخریب روحانیت را در دستور کار خود قرار دادند.
امام جمعه زاهدان در ادامه سخنان خود ضمن تبریک ولادت حضرت علی‌اکبر‌(ع) و آغاز هفته جوان گفت: جوان، کانون شور و هیجان، مرکز نشاط و سلامت، قلب تپنده و سرمایه آینده یک ملت است.
وی بیان داشت: مسؤولان باید در برنامه‎ریزی‎ها و سیاست‎های فرهنگی و اجتماعی توجه ویژه‎ای به این نسل داشته و زمینه برطرف کردن مشکلات و نیازهایشان را فراهم کنند.
آیت الله سلیمانی افزود: با توجه به جوان بودن جمعیت کشور، توجه به جوانان آینده ایران اسلامی را تضمین می‌کند.
وی تاکید کرد: در این زمینه باید مسؤولان جوان‌شناس، جوان‌باور و جوان‌گرا باشند و این کار نیازمند نگرش جدید در کشور است.
نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان تاکید کرد: جوانان ایرانی با برخورداری از روح صداقت، ایمان، اعتقاد دینی و خودباوری همواره در مقابل توطئه‌ها و هجمه‌های مختلف دشمنان پیروز هستند.
انتهای پیام/
Share/Save/Bookmark