کد مطلب: 33817
 
از افتخارات سپاه این است که با تکیه بر مردم برای مردم کار انجام دهد
فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: مردم‌ دوستی، مردم‌نوازی و مردم‌مداری از افتخارات سپاه پاسداران است و باید تلاش شود که افتخارات سپاه همواره با تکیه بر مردم برای مردم و امنیت منطقه به پیش رود.
تاریخ انتشار : جمعه ۹ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۲۰:۲۵
 
سید حسن مرتضوی
به گزارش زاهدانه ، سید حسن مرتضوی امروز در بین صلاتین نمازجمعه زاهدان در جمع نمازگزاران در مصلی قدس اظهار کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران با توجه به نص صریح قانون اساسی، رسالت و ماموریت خود را برای حفاظت و حراست از دستاوردهای انقلاب تا به امروز به نحو مطلوب به انجام رسانده است به طوری که به تایید مقام معظم رهبری رسیده و افتخاری برای امت اسلامی، سپاه و همه مومنان که دغدغه اسلامی دارند، است.

وی افزود: مقام معظم رهبری در جایگاه ولی‌فقیه زمان است که تصمیمات او ترجمان عینی آیات قرآن و روایات ائمه اطهار، حکمت و اقتدار نظام است و هر آنچه سپاه پاسداران امروز در پرونده پر افتخار خود دارد چیزی جز خواست و مطالبات او نیست.

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه امروز از دیدگاه معظم‌له به عنوان نیروی انقلابی شناخته شده است، بیان کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تلاش دارد براساس تقوا، درک و عمل انقلابی شکل گرفته در توده خود به گونه‌ای عمل کند تا همه فرآیند و خروجی در این مسیر ساماندهی شود.

مرتضوی تصریح کرد: درک و عمل واقعی تنها در سایه دین و تقوا شکل می‌گیرد و درک و عمل انقلابی چیزی نیست مگر اجرای فرمایشات مقام معظم رهبری که به خوبی درک اجرا و جرأت عملیاتی و اجرایی کردن تمامی خواسته‌ها در تمامی عرصه‌ها وجود داشته باشد که سپاه به بهترین نحو در این زمینه ورود کرده است.

وی اضافه کرد: سپاه پاسداران خود را مکلف به عین فرمایشات رهبر معظم انقلاب می‌داند تا در تمام عرصه‌ها، دستاوردهای ناب انقلاب در تمام نقاط کره خاکی را اجرایی کند و وسعت ماموریت سپاه در این مهم به وسعت دستاوردهای انقلاب در کل جهان است.

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان با بیان اینکه انقلاب ما امروز نگاه انقلابی می‌طلبد، گفت: این انقلاب نباید منحصر به نسل حاضر باشد بلکه بسترها و توانمندی‌های کشور و استان باید به‌کار گرفته شود تا تضمین کننده حرکت انقلابی باشد.

مرتضوی عنوان کرد: انقلاب در سرپنجه‌های خود که مردم هستند نیازمند این است که عمل انقلابی در آن گسترش یابد که نشأت گرفته از بیانات مقام معظم رهبری باشد و اکنون در استان سیستان و بلوچستان این عمل باید به عنوان نظر واحد برای مسئولان، مدیران، مردم شیعه و سنی تعریف واحدی داشته باشد.

وی تاکید کرد: هر کس به زعم و نگاه خود نمی‌تواند عمل انقلابی را تفسیر و تعریف کند امروز دشمنان انقلاب وحدت منطقه را نشانه‌گیری و تمام توان و سرمایه خود را برای اختلاف‌افکنی و درگیری‌های قومی و مذهبی در این استان متمرکز کرده‌اند.

جانشین قرارگاه قدس جنوب شرق کشور تصریح کرد: درک آحاد مردم فارس و بلوچ می‌طلبد در مقابل دسیسه‌های دشمنان، وحدت عملی خود را عمق بخشیده و نیات و ترفندهای دشمنان را در نطفه خفه کنند.

مرتضوی بیان کرد: دشمن زخم خورده از انقلاب در تلاش است در استان به گونه‌ای عمل کند تا امنیت، آرامش و اتحاد را خدشه‌دار کند که در این راستا عمل انقلابی در این منطقه جز با ایجاد امنیت پایدار بومی و مردمی قابل تحقق نیست.

وی با بیان اینکه سپاه پاسداران ماموریت ایجاد امنیت پایدار در منطقه را تقبل کرده است، خاطرنشان کرد: برای تحقق این مهم، سپاه به‌کارگیری همه مردم از هر طیف و گروه که متعهد به آرمان‌های نظام هستند در ایجاد وظیفه و تکلیف راهبردی خود بهره می‌جوید.

 

مرتضوی اضافه کرد: امروز هیچ حرکتی در سپاه تعریف نمی‌شود مگر اینکه نقش اصلی و محوری را مردم داشته باشند چراکه سپاه جوشیده از توده و متن مردم است.

وی افزود: با اتکای به خداوند متعال و با اجرایی کردن فرامین مقام معظم رهبری و تکیه بر مردم، سپاه اکنون توانسته است امید را در دل دوستان انقلاب و ترس را در دل دشمنان ایجاد کند و به خاطر همین است که دشمنان داخلی و خارجی متمرکز روی این نقطه ارزشی شده‌اند.

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان بیان کرد: سپاه‌هراسی در دستور کار دشمنان نظام است و متاسفانه برخی در نقاط داخلی کشور عناصر ساده‌لوح و خودفروخته با دشمن همسو شده و هر از گاهی در اقدامات کور به خیال خود به نظام ضربه می‌زنند در حالی که خود بازنده این بازی هستند چون سپاه با اقتدار پاسخ کوبنده‌ای به آنان خواهد داد.

مرتضوی گفت: وظیفه اصلی سپاه در شرایط کنونی برای اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی کمک به دولت خدمتگزار در صحنه‌های مختلف است و امید می‌رود دولت جدید بتواند از ظرفیت و توانمندی‌های سپاه برای برطرف کردن مشکلات کشور نهایت بهره را ببرد.

انتهای پیام/

Share/Save/Bookmark